Jump to content

Mitt hemmelige prosjekt! W124 supersedan :D

fanatic124

Recommended Posts

Ok folkens,

Jeg ville gi den andre merca mi, en 200E en ny vri i utsendet, og helt uten å røpe noe før den nå fremstår som helt ferdig.

Samtidig som jeg bygger min andre bil som er mer "standard" mercedesign, ville jeg gi denne en racingvri, og har blitt meget fornøyd med resultatet!

Hva synes dere? :D

Liste med utstyr kommer senere!

ny3.jpg

ny2.jpg

ny1.jpg

Jøss hva er det katta har slept inn?

Detta var mindre lekkert.  :axe: :vom:

Regner med detta er noe du har funnet bilde av på nettet og viser fram her for morro skyld. hehe

Trenger ikke ødelegge dagen for fyren, folkens!

Han har åpenbart brukt masse tid på å få til dette og hvis han selv er fornøyd så er jo det det viktigste. På den annen side så ber han om våre meninger så da får han det  :lol:

Personlig liker jeg ikke for mye uoriginalt "dill" på MB, men det er nå meg......

Måtte jo bare tulle litt

Hørt eventyret om gjeteren som ropte ulv, ulv! ?

:lol:

Ække det han gjør, kalles research detta, nå vet han att mondeo look med lambovinger og golf lykter ikke faller bra ut...

Snart kommer det noe helt annet.....  og liker vi det, så blir bilen hans nesten sånn den også hehehee

He he... :lol:

Denne gikk ikke jeg på...etter å ha sett bilder av bilen du egentlig holder på med kunne jeg ikke forstå at du kunne få til noe så grusomt og vulgært (om du ikke er schitzofren da... :lol: ).

I tillegg så jeg at reg.nr på bilene i bakgrunnen ikke var norske, så det er vel noe østeuropeisk jalla-gamballa-produkt...

Er det nå jeg skal si takk...?  :lol:

Denne bilen her er det ypperste innen nyskapning :P

He he... :lol:

Denne gikk ikke jeg på...etter å ha sett bilder av bilen du egentlig holder på med kunne jeg ikke forstå at du kunne få til noe så grusomt og vulgært (om du ikke er schitzofren da... :lol: ).

I tillegg så jeg at reg.nr på bilene i bakgrunnen ikke var norske, så det er vel noe østeuropeisk jalla-gamballa-produkt...

Er det nå jeg skal si takk...?  :lol:

Denne bilen her er det ypperste innen nyskapning :P

Kunne vært tatt ut ifra Bangla Bangers denne bilen :-)