Guest Geir Anker Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Hallo alle sammen. Skal på langtur,er litt usikker på oljenivået på automatkassa. Er det noen som hvet hvor høyt opp på peilepinnen max merket ligger i cm? Har rappa en spiral fra kona,slik at jeg skal prøve å lage til en provisorisk en.( Skal htil estland 2 påskedag.) Bilen er en E-220 cdi 2001 elegance. Quote
MortenE Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Har rappa en spiral fra kona,slik at jeg skal prøve å lage til en provisorisk en.( Skal htil estland 2 påskedag.) Bilen er en E-220 cdi 2001 elegance. Øhhhh.... er litt usikker på hva du mener her, men hvis du har vært i sanitærvæska til dama di, tror jeg du bør legge det tilbake.... Det er ik egnet til annet en det som er foreskrevet på esken, og knapt nok det..... Peilepinnen skal være merket med max-min, så enkelt er det! Peiles med motoren i gang og ved motor og girkassetemperatur ved driftstemp. M. Quote
Guest geir anker Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Hallo alle sammen. Skal på langtur,er litt usikker på oljenivået på automatkassa. Er det noen som hvet hvor høyt opp på peilepinnen max merket ligger i cm? Har rappa en spiral fra kona,slik at jeg skal prøve å lage til en provisorisk en.( Skal htil estland 2 påskedag.) Bilen er en E-220 cdi 2001 elegance. Takk for svaret,men på E-220 cdi så har B.O.S tatt vekk peilepinnen. Jepp,bare et rør,og en kork. Men null peilepinne. Peile olja på girkassa skal bare gjøres på servicer. Litt sleipt. Men hvis mann i di trange høytidsdager skal gjøre slik selv,så må mann finne på noe selv. Dissse spiralene som blir brukt i hjemmet,da som mann trer gardiner innpå,ja er noen fine peilepinner. Men mann er avhengi av å hvite hvor høyt opp i cm max merket sitter for å få et riktig utfall. Quote
Alexander Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Hvis du har tenkt å beholde bilen en stund (eller kjøre MB en stund til) forelslår jeg at du bestiller peilepinne fra en av klubbens samarbeidspartnere. Den koster ikke stort mener jeg å huske. Quote
Guest MB Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Er det ingen som kan måle for han?Er ikke hjemme så jeg kan ikke få målt.En trenger ikke noen orginal pinne bare en har målet.Det er jo stengt overalt hvis ikke hadde det ikke vært noe problem.Skal ringe til noen senere å finne målet. Quote
Guest Geir Anker Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Tusen takk til sistemann,jeg avventer. Jeg kan også nåes via sms på telefon:92800548. Og på forhånd 100000000 takk. Quote
Guest MB Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Tok munnen for full (Foreløpig) alle jeg ringte til som har tilgang til målepinne var på ferie.Beklager. Quote
Recommended Posts