Kenneth S Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Her er sjefsbrakka W140. Har ingen bilder fra i år enda så jeg får starte med de fra i fjor. med 18" 16" vinterhjul 20" sommerhjul Har 6x bak/bremselys 1:24 modell på hatthylla. Bilen er ikke noen utstyrsbombe, men har skinn, klima, varmeseter, el. vindu, luke, speil og ratt. Kunne godt ha vært mere, men med tanke på alder er det greit det ikke er mere elektrisk som kan fucke seg opp for det er sikkert mere enn nok som det er. Ellers har den trilla 225000 km og jeg håper den vil være med lenge enda. Etter disse bildene har jeg satt på Bilstein sprint dempere og Schatz senkefjærer. En del kromdetaljer er montert inn og utvendig og klarglasslamper med linser og Xenon fjernlys blir montert i disse dager. (bilder kommer) Quote
Kenneth S Posted April 5, 2007 Author Posted April 5, 2007 Åh, har du bare 255 bak Har du bare 19" du da Quote
CHARLIE Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Har du bare 19" du da Det er vel på vinteren han har det da :lol: Quote
TEH Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Åh, har du bare 255 bak Har du bare 19" du da Har du bare 19" du da Det er vel på vinteren han har det da :lol: Hæ?? Quote
Thomas Madsen Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Har du bare 19" du da Det er vel på vinteren han har det da :lol: Trond Erik har da bare 19" som Kenneth S sier her.... Mens Kenneth S "bare" har 255 bak som Trond Erik sier Da var vel den oppklart charlie Quote
CHARLIE Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Forøvrig en meget hel og pen bil du har, Kenneth! (Det sa jeg jo til deg på Gol også ifjor ) Bilen kledde absolutt de 20" felgene du har valgt. Så litt puslete ut med de 5-eikers 18" felgene. Store biler disse W140ene, trenger stoooore felger Quote
Kenneth S Posted April 14, 2007 Author Posted April 14, 2007 Noen nye bilder etter senking oig montering av div. krom. Innvendig: Diodeblinklys: Felgene med senterkopp i bilens kontrastfarge : Utvendig: Kommer noen til bare klarglasslampene kommer på. (tror det blir i morgen) Quote
TEH Posted April 14, 2007 Posted April 14, 2007 Hva er de knappene over og under nøkkelhullet for noe? Quote
Kenneth S Posted April 14, 2007 Author Posted April 14, 2007 Den nederste er åpner for hanskerommet og den øverste er åpner for et oppbevaringsrom som er over ventilene. Quote
Olav Posted April 14, 2007 Posted April 14, 2007 Den øverste til å åpne luka over lufteventilene, og den nederste til å åpne hanskerommet. Har du ikke hatt 140-bil du da Trond Erik. :D Flott vogn Kenneth. Er ikke sikker på hva jeg synes om all krommen, det må jeg ha litt tid på å fordøye. Litt tøft også da..... :D Men det er jo din bil, ikke min. Edit: Der hadde Kenneth svartg på samme spørsmål gitt. Forøvrig synes jeg dette var en flott detalj. Det er slike ting som setter prikken over i-en. Quote
TEH Posted April 14, 2007 Posted April 14, 2007 Er de elektriske disse knappene eller? Nei Olav, har ikke hatt gleden av 140. Men jeg er fortsatt ung Quote
Kenneth S Posted April 14, 2007 Author Posted April 14, 2007 Nei det er de ikke. Er mekanisk enten med stag eller vaier Quote
Kenneth S Posted April 16, 2007 Author Posted April 16, 2007 Noen bilder av de nye lyktene: park og nærlys Parklys Sikkert noen som synes det er "HARRY" med det blå, men det er min bil og sånn vil jeg ha den. Quote
Aleks Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 likte lyktene, de kledde bilen meget godt er de å få til min bil ? Quote
Kenneth S Posted June 9, 2007 Author Posted June 9, 2007 Har fått laget en model av bilen i 1:43 så lik som det er mulig. Jeg er i hvertfall fornøyd med resultatet. Quote
Recommended Posts