Thomas Madsen Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 For de av dere som da ikke har fått AMS før påske har noe virkelig snadder å se fram til... vel... bl.a så har dem hatt dekktest hvor ehhh mich... (trenger jeg si mer) ikke vant hehehe Samt prøvekjøring av C320 Elegance og Avant Fikk ikke noe mindre lyst på den etter å ha lest det som sto om den... Og jeg må desverre innrømme det, men Audi A4'n som pryder framsiden ser snadder ut den også... Så til de av dere uten denne lektyren i påsken har virkelig noe å se fram til, og for oss som har fått det... God lesning og God Påske fra meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Sitter akkurat med AMS nå, C-klassen får utrolig positiv omtale under "prøvekjørt". Audi sier du... hmmm... fine biler det, men vekker ikke akkurat entusiasten i meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 vel... bl.a så har dem hatt dekktest hvor ehhh mich... (trenger jeg si mer) ikke vant hehehe Samt prøvekjøring av C320 Elegance og Avant Fikk ikke noe mindre lyst på den etter å ha lest det som sto om den... Så til de av dere uten denne lektyren i påsken har virkelig noe å se fram til, og for oss som har fått det... God lesning og God Påske fra meg Fin midtsidepike også! syns den dekktesten var ålreit, jeg. Mange dekk med forskjellige egenskaper. Jeg syns AMS er flinke til å ikke nødvendigvis utrope en testvinner som alle bare MÅ kjøpe, men gir et godt bilde av de forskjellige dekkenes sterke og svake sider, hvorpå folk oppfordres til å velge dekk utfra de dekkene som passer demmes kjøring best (puh). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts