Jørn Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 Oppdaget nettopp at HELE posten om min E320CDI under Medlemmenes biler er BORTE!!! Hva skjer spør jeg bare??? Sende en meld. til FrodeS. Han skulle se på det sa han. Håper han finner det igjen. Kjedelig hvis alt er borte for godt :( Noen flere som savner postene sine her ell?? Quote
Alexander Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 Sorry. Det må ha skjedd noe galt når jeg fjernet de to siste innleggene våre i tråden din! Jeg skjønner ikke helt hva som skjedde, for jeg gjorde som vanlig... Det er bare å beklage! Jeg prøvde bare å være snill. Quote
FrodeS Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 Oppdaget nettopp at HELE posten om min E320CDI under Medlemmenes biler er BORTE!!! Hva skjer spør jeg bare??? Sende en meld. til FrodeS. Han skulle se på det sa han. Håper han finner det igjen. Kjedelig hvis alt er borte for godt :( Noen flere som savner postene sine her ell?? Hmm.. Dette var skummelt. Har snakket med Alexander også. I går var det noen innlegg som skulle fjernes i tråden, noe Alexander gjorde. Deretter ble det slettet to innlegg til. Etter å ha slettet disse var Alexander inne på tråden og leste i den. Moderatorloggen viser akkurat det samme. Den viser at fire innlegg er slettet. Alle disse startet med SV (altså SVAR på tråd, ikke selve tråden), og viser hvem som hadde skrevet. Loggen sier ingenting om at tråden er slettet, men jeg må jo inrømme at jeg finner den heller ikke. Tråden hadde id = 10575, men søk på dette gir heller ikke noe. Jeg skal forske litt til, men har litt lave forhåpninger nå, dessverre. Jeg driver og leker meg litt med moderatorloggen, men den logger ikke når jeg sletter mine egne innlegg ser det ut til. Noen som gidder å poste litt tull her : http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=13385.0 ??? Fint hvis noen kan lage en tråd under forumhjelp også. Gjerne flere. EDIT : Ferdig. Det kan nok se ut som noen har trykket litt feil da han skulle slette et par innlegg som hadde sklidd ut. Quote
Jørn Posted April 3, 2007 Author Posted April 3, 2007 Sorry. Det må ha skjedd noe galt når jeg fjernet de to siste innleggene våre i tråden din! Jeg skjønner ikke helt hva som skjedde, for jeg gjorde som vanlig... Det er bare å beklage! Jeg prøvde bare å være snill. Sånn kan skje. Lager en ny jeg veit du. Quote
Alexander Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 Sorry. Det må ha skjedd noe galt når jeg fjernet de to siste innleggene våre i tråden din! Jeg skjønner ikke helt hva som skjedde, for jeg gjorde som vanlig... Det er bare å beklage! Jeg prøvde bare å være snill. Sånn kan skje. Lager en ny jeg veit du. Bra! Quote
Recommended Posts