Jump to content

Smykke til MBDesign

MBDesign

Recommended Posts

Jepp, har laget den selv, men må si det er en smal sak å få det til, gå i innkjøp av litt Kromfolie, den litt dyre typen, fram med en føner, å vips så formes den på plass, har hatt det i ett år nå, gjennom vinter og dritt vær, krommen er like fin, sitter som støpt på så løp å kjøp  :lol:

2007_0401_190139.jpg[/img]

Mvh

MBDesign.

Morsomt med slike mods. Jeg hadde faktisk planer om noe ala det samme på skiltlista på min S124. Bestilte kromfolie og greier, men kom aldri så langt  :lol: Skiltplata di ser skikkelig "clean" ut. Hvor har du kjøpt den?

Den er så enkelt som det går ann å få tak i på selveste Biltema, tror den kostet rundt hundrelappen, så løp å kjøp!! 8)

He he.. Det er ikke så mye som skal til for å gi bilen et litt annerledes, og at det blir pent...

Mener å huske at CHARLIE har kjøpt skiltrammer i chrome hos Clas Ohlson...? Er ikke snakk om store summen, men det gjør seg!

Morsomt med slike mods. Jeg hadde faktisk planer om noe ala det samme på skiltlista på min S124. Bestilte kromfolie og greier, men kom aldri så langt  :lol: Skiltplata di ser skikkelig "clean" ut. Hvor har du kjøpt den?

Den er så enkelt som det går ann å få tak i på selveste Biltema, tror den kostet rundt hundrelappen, så løp å kjøp!! 8)

Må ha vært litt uheldig, for den forrige skiltplata jeg kjøpte kom nettopp derfra. Var dårlig tilpassning på den jeg fikk, og jeg fikk aldri låsekanten til å sitte ordentlig, så den havnet i søpla etter et par måneder

Billigste jeg vet om er hos skiltfabrikken hos Biltilsynet i Oslo: 50 kroner pr/stk!

Må ha vært litt uheldig, for den forrige skiltplata jeg kjøpte kom nettopp derfra. Var dårlig tilpassning på den jeg fikk, og jeg fikk aldri låsekanten til å sitte ordentlig, så den havnet i søpla etter et par måneder

Billigste jeg vet om er hos skiltfabrikken hos Biltilsynet i Oslo: 50 kroner pr/stk!

Å da får du den krommet eller??

Hvor kjøpte du krom folien som du brukte på bagasjeluka di?? Genialt foresten og meget pen bil du har!!

Det kjøpte jeg hos ett Reklamebyrå i Tønsberg, skjønner det blir litt i lengste laget for deg å kjøre, men de har sikkert dette i ett reklamebyrå i Trondheim også vil jeg tro  :)

• 1 month later...

:D Dette ble altså så lekkert, at jeg var pinadø nødt til å legge ut noen bilder av det vakre synet, det digge med disse lyktene, er at det er just Plug And Play, ikke la dere lure at det er kun 5 tapper på kontakten originalt, selvom det er 6 tapper på de nye Projector lyktene, det er bare å plugge inn, alle lys er der. :D

2007_0514_225342.jpg

2007_0514_225428.jpg

2007_0514_225232.jpg

:D Dette ble altså så lekkert, at jeg var pinadø nødt til å legge ut noen bilder av det vakre synet, det digge med disse lyktene, er at det er just Plug And Play, ikke la dere lure at det er kun 5 tapper på kontakten originalt, selvom det er 6 tapper på de nye Projector lyktene, det er bare å plugge inn, alle lys er der. :D

Lekkert !!!

Skal vi bytte... eh.. hele fronten ???

EDIT : Hva er de forskjellige linsene? Hvor er hva? Har du fått testet om det er noe bra lys i dem? Jeg har hørt mye om lyskvaliteten på klarglasslampene.

De er kjøpt av Svein Bartnes Agentur - www.luxusline.no, jeg ville tatt en tlf/mail til Svein og hørt om han kan skaffe til CLK også, store muligheter for det, jeg vet iallefall at www.mbsca.com har disse til din bil, og masse annet snacks til den, men jeg ville som sagt hørt med Svein Bartnes i Luxusline først, det er så mye greiere å bestille slikt fra Norge  :D Lykke til.

Javel, litt kvass i tonen CHARLIE!! :x hva du må venne deg til CHARLIE, er ikke mitt problem, tar jeg ikke helt feil, så står det som undertittel på MEDLEMMENES BILER, "Her kan medlemmer i MBE legge ut bilder av sine biler og prosjekter", så jeg har tatt en facelift på MIN bil og vil kalle det ett prosjekt fra min side, selv om jobben ikke er omfattende, så kan forandringen være det, noe jeg da har glede av å dele med folket i forumet, så derfor er disse bildene lagt ut her  :D 

MBDesign.

Jepp, har laget den selv, men må si det er en smal sak å få det til, gå i innkjøp av litt Kromfolie, den litt dyre typen, fram med en føner, å vips så formes den på plass, har hatt det i ett år nå, gjennom vinter og dritt vær, krommen er like fin, sitter som støpt på så løp å kjøp  :lol:

Hvor bra funker slik chrome-folie? Listene i grillen min begynner å bli ganske slitne. Kan jeg bruke slik folie på dem?

Hvor kjøper man slik folie?

Den på speilet ditt var skikkelig lekker. Er det lov å kopiere??

:) hadde en W-124 før SEC`en. Nydelig bil, men det var en bitte liten ting som plaget meg litt, og det var nettop speilene, at det er ulik størelse. Når man ser bilen forfra så ser det litt snålt ut, efter min mening. :)