Jump to content

Stereo i W203


Olav

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en C-klasse sportscoupe med en Audio 20. Har lyst til å kunne både spille musikk fra telefon og få handsfree. Er det noen mulighet for å få til det med en bluetooth-adapter eller noe slik? Eller er det bare å hive ut og få inn noe nytt, og i tilfelle hva?

Mercedes-Audio-20-CD-MF2530-Licht.jpg

Link to comment
Share on other sites

Viss ikkje ddn allereie har AUX, pleier det å vere ein enkel sak å ettermontere.

Kan sjekke viss du skriver rammenummeret ditt.

Men får ikkje handsfree med det direkte...

Men om du skaffar deg ein dab-radioadapter med bluetooth, kan du bruke det, med lydoverføring via FM, eller AUX.

Edited by Simen Arntsen
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg vet at AUX ligger klart, trenger bare en kabel/kontakt, men det vil jeg ikke ha. Vil heller ikke ha en slik DAB-adapter på dashbordet. Blir det da å bytte til en ettermarkeds 2-din spiller? Pioneer eller lignende?

Ser det også finnes spillere som ser original ut. Men har hørt det er så som så med kvaliteten. Noen som har erfaring?
https://www.erisin.com/erisin-es4869c-7quot-dab-android-90-car-stereo-gps-for-mercedes-c-clk-clc-class-w203-w209-sat-nav-radio-p0046.html

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Jeg kjøpte en enkel bluetoth adapter med FM-sender. Ikke optimalt, men har ikke prioritert dette mer nå. Vakler litt mellom en android-spiller med originallook som linket til over her, eller en 2-din Pioner-sak.

41sH+Ft2HFL._AC_.jpg

Edited by Olav
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Om du vakler mellom en androidspiller med originallook og en 2-din Pioneer ( eller et annet merke for den del ) hadde jeg lett vraket androidspilleren. Jeg har en sånn androidspiller i min CL203, og det er rett og slett dritt. Det eneste som er bra er at man beholder originallooken - alt annet er dårligere enn hos Pioneer ( eller et annet bilstereomerke ). Eneste grunnen til at jeg ikke hiver skiten ut av bilen er at det er sønnen som bruker den, og den skal selges til våren.

Mitt oppsett : X-Trons Androidspiller - HK CA5250 5-kanaler - JBL 6" komponentsett og 6" mellomtone i dørene - JBL 12" Sub i gulvet bak.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...