Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kompisen var innom en tur innom, så da måtte jeg ta ett par bilder.

rep-2.jpg

Kjøleribber på diffen  :P

rep-3.jpg

rep-1.jpg

rep.jpg

Sjekk størrelsen på calipere og skiver :shock: Fyller opp felgene som er 19" 8)

Posted

Har ikke lov til å si annet enn at det er en lekker bil....... :)

Var det den som var på Gol i fjor, eller?

Posted

Rått!! Men hvem eier den den gamle 210'n i bakgrunnen? :mrgreen:

:lol: Det lurer jeg på å :shock:. Rett før jeg får`n taua vekk fra gårdsplassen.  :lol:

Posted

Ja, var på Gol. Kommer vel i år å tenker jeg 8).

Posted

Ja, var på Gol. Kommer vel i år å tenker jeg 8).

Dere får bare se og melde dere på (dere som enda ikke har gjort det) - og få med flere medlemmer til å delta på selve treffet - og ikke minst få Stjernemennesker til Gol til å melde seg på for rekordforsøket - for nå skal det settes rekord!!  8)

Posted

Dundre meg for en brutal bil! Men jeg hadde tatt frem hårføneren fortere enn svint og fjernet de klistremerkene på sidene.  8)

Posted

Dundre meg for en brutal bil! Men jeg hadde tatt frem hårføneren fortere enn svint og fjernet de klistremerkene på sidene.  8)

He he.. De merkene er kommet på i etterkant av Landstreffet i fjor, for da var dem ikke på(etter hva jeg kan huske....).... Syns nå kanskje at det ble litt vel mye (eehh... jeg er kanskje ikke rette person til å si det - men nå var det jo bilstereo for alle penga jeg promoterte for da!), det hadde på en sånn bil kanskje holdt med E55 AMG på bakluke i tillegg til at du ser SCHWÆÆÆRE bremser og AMG-style utblåsene bak...!!

Posted

Synes det var kult jeg! Eneste jeg ville ha forandret var fonten til "E55" Den bør være lik den som er på bakluka og ikke i kursiv!