Frank O Posted March 31, 2007 Posted March 31, 2007 Finnes det en rekord som vi må slå da? Og evt kor mange biler er den rekorden på? Quote
Thomas Madsen Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Samma om det finnes en rekord å slå, hvis det gjør det skal vi slå den, om det ikke finnes så får vi sette en skikkelig en Jeg er med.... og ja, jeg har sendt mail til medlemsansv.. Quote
Guest 2271 Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 og ja, jeg har sendt mail til medlemsansv.. Mail er mottatt(registrerte den kjapt før jeg sovnet i går kveld), sender svar til alle som sender sin påmelding til Verdensrekord-forsøket!! Quote
Guest 2271 Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Da er det foreløpig 11 biler med sjåfør som har meldt seg på til Verdensrekord-forsøket!! ...OG: Dette var faktisk ikke en april-spøk - så dere kan trygt sende en mail å melde dere på!!! La oss alle Mercedes Benz eiere stå sammen om dette, og sette en rekord det står respekt av! Quote
George Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 jeg er jo påmeldt til selve treffet.. så ifølge hjemmesiden er jeg automatisk med i rekordforsøket? hvorfor skal jeg da sende enda en mail inn? Quote
Thomas Madsen Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 jeg er jo påmeldt til selve treffet.. så ifølge hjemmesiden er jeg automatisk med i rekordforsøket? hvorfor skal jeg da sende enda en mail inn? Guiness book of records har ganske strenge krav... regner med att det er grunnen Quote
Frank O Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Sitter og leser i en del gamle "Mercedes Enthusiast" (det engelske bladet). Dei har jo vært rundt omkring i verden og besøkt div mercedestreff. Har dei fått invitasjon til Landstreffet på Gol? Det hadde jo vært stas å fått en reportasje i det bladet, nå med rekordforsøk og alt. Quote
FrodeS Posted April 7, 2007 Author Posted April 7, 2007 jeg er jo påmeldt til selve treffet.. så ifølge hjemmesiden er jeg automatisk med i rekordforsøket? hvorfor skal jeg da sende enda en mail inn? Guiness book of records har ganske strenge krav... regner med att det er grunnen Det gikk litt fort i svingene. ALLE som er med på rekordforsøket må være registrert med bilens reg. nummer, førerens (ikke eierens) navn og telefonnummer. Alle som er med på treffet / kun utstillingen kan også være med på rekordforsøket. Detaljene kommer vi tilbake til etter neste styremøte. Det heter forresten "Guinnes World Records " De er jævla strenge på hvordan merkenavnte demmes benyttes, og de skal ha fett betalt for at vi skal kunne bruke logoen. Quote
Guest 2271 Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 jeg er jo påmeldt til selve treffet.. så ifølge hjemmesiden er jeg automatisk med i rekordforsøket? hvorfor skal jeg da sende enda en mail inn? Guiness book of records har ganske strenge krav... regner med att det er grunnen Det gikk litt fort i svingene. ALLE som er med på rekordforsøket må være registrert med bilens reg. nummer, førerens (ikke eierens) navn og telefonnummer. Alle som er med på treffet / kun utstillingen kan også være med på rekordforsøket. Detaljene kommer vi tilbake til etter neste styremøte. Det heter forresten "Guinnes World Records " De er jævla strenge på hvordan merkenavnte demmes benyttes, og de skal ha fett betalt for at vi skal kunne bruke logoen. Annonsér for alle og enhver med Stjernebiler at det er Landstreff og ikke minst et rekordforsøk...! Skriv ut plakaten vår, og fortell folk! Så vi kan få med oss flest mulig på dette.... Vi er pr idag registrert med 47 biler som skal være med på rekordforsøket! Quote
FrodeS Posted May 4, 2007 Author Posted May 4, 2007 Vi har på styremøtet i går bestemt at rekordforsøket vil bli åpent for alle. Vi har foreløpig et forslag om at det blir CRUISING fra Gol til Nesbyen, og rekordforsøk fra Nesbyen til Hallingdal bilsenter, der ferdighetskjøring og burning vil bli avholdt. Dette må godkjennes av politiet før det er endelig. HVIS det går gjennom, så er det oppmøte på nesbyen 14:00 for registrering av de som vil være med uten å være med på resten av treffet. Avmars fra nesbyen blir 15:00. Quote
Recommended Posts