Jump to content

kjøpe E-320 CDI T (2004)

Recommended Posts

Posted

Jeg vurderer å kjøpe stjernebil igjen. Har fått et godt tilbud på en 2004 mod E-320 CDI T, Avantgarde med Command, skinn, park hjelp, Webasto, større batt, tank, dynamo - 90.000 km. Hva bør prisen være?? Noen som har erfaringer med denne?

Posted

Jeg vurderer å kjøpe stjernebil igjen. Har fått et godt tilbud på en 2004 mod E-320 CDI T, Avantgarde med Command, skinn, park hjelp, Webasto, større batt, tank, dynamo - 90.000 km. Hva bør prisen være?? Noen som har erfaringer med denne?

Er det denne, som står hos Spectra-Auto??? Hvis det er denne,eller tilsvarende, så er vel prisen ganske grei tror jeg.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9641922&sid=3axgc9QSp620954&pos=189&tot=325

Posted

Er det denne, som står hos Spectra-Auto??? Hvis det er denne,eller tilsvarende, så er vel prisen ganske grei tror jeg.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9641922&sid=3axgc9QSp620954&pos=189&tot=325

Nå står jo den bilen du viser til, oppført som "SOLGT", da.... Men er det tilsvarende type, så må jeg si at prisen ikke så veldig avskrekkende ut (485.000,-) for en 2004 mod E320CDIT Avantgarde stasjonsvogn.... Den var gått langt da - 89.900 km.

Posted

Nå står jo den bilen du viser til, oppført som "SOLGT", da.... Men er det tilsvarende type, så må jeg si at prisen ikke så veldig avskrekkende ut (485.000,-) for en 2004 mod E320CDIT Avantgarde stasjonsvogn.... Den var gått langt da - 89.900 km.

Det bilen ble markert med solgt igår. Tenkte derfor at det var denne han tenkte på, og at han har kjøpt den.

90000km er vel ikke langt????? Ikke uvanlig at folk kjører 30000km i året vel??

Posted

Det bilen ble markert med solgt igår. Tenkte derfor at det var denne han tenkte på, og at han har kjøpt den.

90000km er vel ikke langt????? Ikke uvanlig at folk kjører 30000km i året vel??

Han skrev meldingen kl. 2210 i går kveld, så da må det ha vært en annen bil han tenker på, tenker jeg....

Nå kjører vel ikke "Hvermansen" så mye som 30.000 i året... Personlig kjører vel jeg ca 12-15.000 km i året når jeg bor i en by og kjører i en by + litt turer innimellom... Som pendler, kom jeg i fjor opp i 40.000 km - hvorav faktisk så mye som 29.000 km var pendling i jobb mellom Kristiansand og Stavanger...

Posted

Takk for tips. Bilen kommer til Norge til uka, og er veldig lik Spectra sin, men sort. Prisen jeg er tilbudt er godt under Spectra sin.

Jeg har vært aktiv her tidligere med en 210 E-220 som jeg skrudde til 187 hk, og kjørte over 200k km før jeg solgte den. Nå har jeg kjørt et annet belmerke en stund, men jeg bare MÅ tilbake til "stjernebil".

Når det da "dukker opp" en 320 CDI - med riktig utstyr er jeg bare nødt......men det er en ved min side som ikke forstår at det kan være lurt å gå litt over budsjett for å kjøe 320 fremfor 220..... . . . .

Tenk når jeg har programert, satt inn bommulsfilter, økt gjennomstrømninen gjennom pottene...osv. og stiller med en skikkelig diesel stv. på Rudsskogen----  jeg gleder meg til å bli ledd av....

• 2 weeks later...
Posted

Det ble denne bilen - skal hente den i dag ! Gleder meg som et barn. 320 CDI var utrolig deilig å kjøre.

Selvfølgelig skal jeg melde meg inn !

En morsomhet ift avgift: (komikveld!!!)

Denne bilen er levert orginalt med 17' felger (ikke 16') Dette gjør at Co utslippet øker noe...og hva skjer da ? Jo - staten skal ha i overkant av 5.000 mer i avgift !!!!! (Co øker fra 196 til 204) - Heia Norge !

Ellers kler denne bilen disse felgene. Bilder kommer.