Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ha ha ha.. Originalt....!  8) Sjokolade-saus?!  :?

Posted

Jeg liker småtroll, så da kan dere over få sjokosausen  :lol: :lol:

Hovedpersonene liker tydeligvis også småtroll godt......!!  :shock:

Posted

:D Les i annonsen davel; 3 SOVEROM!!!  :evil:

Våkn opp!  :shock: :shock:

Men det ser jo litt kjekt ut da....Men vi som har erfaring..vet hva som lurer.. :tongue: :thumbleft:..3 Soverom sier jo alt.. =; [-X

Posted

:D Les i annonsen davel; 3 SOVEROM!!!  :evil:

Våkn opp!  :shock: :shock:

Men det ser jo litt kjekt ut da....Men vi som har erfaring..vet hva som lurer.. :tongue: :thumbleft:..3 Soverom sier jo alt.. =; [-X

Jentene på ett soverom, HAN som flytter inn på ett soverom, og ungen på siste når denne vokser opp?  :lol:  8)

Posted

Jepp, tragedien er et faktum... :-({|= :cry: :cry:

Og deretter.....

utkastelsesordre - og barnebidrag hver måned i 18 år!!  :lol:

Posted

Ja, har nok det :D, men det gjør ikke så mye å betale,er bare snakk om ei pie.. er jo mitt eget kjøtt og blod.

MEN.. det er nok ikke så kjekt, når man har 3 stk... uh..say no more :-k :-k

Posted

:D Les i annonsen davel; 3 SOVEROM!!!  :evil:

Våkn opp!  :shock: :shock:

Jentene på ett soverom, HAN som flytter inn på ett soverom, og ungen på siste når denne vokser opp?  :lol:  8)

Først i ener'n, så en tur innom toer'n før man sovner i treer'n. Og da snakker jeg selvfølgelig om soverom :D

Posted

Og deretter.....

Noen erfaring på dette området eller ??? hehe

Neida, personlig har jeg ikke det... Men kjenner jo folk... Ikke alle som er like heldige!!  :shock:  :(

Posted

Og deretter.....

Noen erfaring på dette området eller ??? hehe

Neida, personlig har jeg ikke det... Men kjenner jo folk... Ikke alle som er like heldige!!  :shock:   :(

heldig og heldig, min oppgave her er å reprodusere meg selv noe jeg har gjort 3 ganger så langt. SPREAD YOUR DNA!! hehe
Posted

heldig og heldig, min oppgave her er å reprodusere meg selv noe jeg har gjort 3 ganger så langt. SPREAD YOUR DNA!! hehe

Vel... Nå vet jeg ikke om din sivil-status eller situasjon - men i forhold til den tenkte situasjonen som kunne oppstått her - hvis den skulle oppstått 3 ganger (som for din del) - så hadde det jo blitt litt dyrt i lengden....

Gå konkurs pga reproduksjon, eller leve et lykkelig liv uten - jeg vet ikke hva jeg ville valgt jeg....?

Posted

Vel... Nå vet jeg ikke om din sivil-status eller situasjon - men i forhold til den tenkte situasjonen som kunne oppstått her - hvis den skulle oppstått 3 ganger (som for din del) - så hadde det jo blitt litt dyrt i lengden....

Gå konkurs pga reproduksjon, eller leve et lykkelig liv uten - jeg vet ikke hva jeg ville valgt jeg....?

Gift

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...