Tormod Posted March 29, 2007 Posted March 29, 2007 De får sikkert mer enn en mail http://www.zett.no:80/bolig__til_leie.html?objectId=850133
MortenE Posted March 29, 2007 Posted March 29, 2007 ojoj, svenske småjenter som er sykepleier og har sjokoladesaus..... M.
Frank Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Jeg liker småtroll, så da kan dere over få sjokosausen :lol:
Guest 2271 Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Jeg liker småtroll, så da kan dere over få sjokosausen :lol: Hovedpersonene liker tydeligvis også småtroll godt......!!
Roger H. Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Les i annonsen davel; 3 SOVEROM!!! Våkn opp! :shock: Men det ser jo litt kjekt ut da....Men vi som har erfaring..vet hva som lurer.. ..3 Soverom sier jo alt..
Guest 2271 Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Les i annonsen davel; 3 SOVEROM!!! Våkn opp! :shock: Men det ser jo litt kjekt ut da....Men vi som har erfaring..vet hva som lurer.. ..3 Soverom sier jo alt.. Jentene på ett soverom, HAN som flytter inn på ett soverom, og ungen på siste når denne vokser opp?
Guest 2271 Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Jepp, tragedien er et faktum... :cry: Og deretter..... utkastelsesordre - og barnebidrag hver måned i 18 år!!
Thomas Madsen Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Jepp, tragedien er et faktum... :cry: Og deretter..... utkastelsesordre - og barnebidrag hver måned i 18 år!! Noen erfaring på dette området eller ??? hehe
Roger H. Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Ja, har nok det , men det gjør ikke så mye å betale,er bare snakk om ei pie.. er jo mitt eget kjøtt og blod. MEN.. det er nok ikke så kjekt, når man har 3 stk... uh..say no more :-k
TEH Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Les i annonsen davel; 3 SOVEROM!!! Våkn opp! :shock: Men det ser jo litt kjekt ut da....Men vi som har erfaring..vet hva som lurer.. ..3 Soverom sier jo alt.. Jentene på ett soverom, HAN som flytter inn på ett soverom, og ungen på siste når denne vokser opp? Først i ener'n, så en tur innom toer'n før man sovner i treer'n. Og da snakker jeg selvfølgelig om soverom
Guest 2271 Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Jepp, tragedien er et faktum... :cry: Og deretter..... utkastelsesordre - og barnebidrag hver måned i 18 år!! Noen erfaring på dette området eller ??? hehe Neida, personlig har jeg ikke det... Men kjenner jo folk... Ikke alle som er like heldige!!
Frank Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Jepp, tragedien er et faktum... :cry: Og deretter..... utkastelsesordre - og barnebidrag hver måned i 18 år!! Noen erfaring på dette området eller ??? hehe Neida, personlig har jeg ikke det... Men kjenner jo folk... Ikke alle som er like heldige!! heldig og heldig, min oppgave her er å reprodusere meg selv noe jeg har gjort 3 ganger så langt. SPREAD YOUR DNA!! hehe
Guest 2271 Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 heldig og heldig, min oppgave her er å reprodusere meg selv noe jeg har gjort 3 ganger så langt. SPREAD YOUR DNA!! hehe Vel... Nå vet jeg ikke om din sivil-status eller situasjon - men i forhold til den tenkte situasjonen som kunne oppstått her - hvis den skulle oppstått 3 ganger (som for din del) - så hadde det jo blitt litt dyrt i lengden.... Gå konkurs pga reproduksjon, eller leve et lykkelig liv uten - jeg vet ikke hva jeg ville valgt jeg....?
Frank Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 heldig og heldig, min oppgave her er å reprodusere meg selv noe jeg har gjort 3 ganger så langt. SPREAD YOUR DNA!! hehe Vel... Nå vet jeg ikke om din sivil-status eller situasjon - men i forhold til den tenkte situasjonen som kunne oppstått her - hvis den skulle oppstått 3 ganger (som for din del) - så hadde det jo blitt litt dyrt i lengden.... Gå konkurs pga reproduksjon, eller leve et lykkelig liv uten - jeg vet ikke hva jeg ville valgt jeg....? Gift
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now