Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det er dessverre en del problemer i dag, som gjør at veldig mange ikke kommer inn på forumet. Noen har satt opp en DNS-server der domenenavnet peker til en helt annet ip-adresse. IT-Ansvarlig jobber med saken.

Posted

Problemene fortsetter i dag. En god del DNS servere er ikke oppdatert enda. I dag kom jeg inn fra jobben, men ikke hjemmefra. Dette innebærer blant annet at mail kontoer jeg sjekker på mbentusiastklubb.com ikke blir sjekket før alt er oppe igjen.

Posted

Det er helt jævlig :evil: :evil: å ikke ha tilgang til våre hjemmesider her ute i nordsjøen ,det er helt merkelig jeg føler meg helt hjelpesløs :( :(. [-o<.Er det mulig å finne ut hvem i hel, står bak dette ?  :shock:  Vi må og skal ha tilgang til våre sider 24 timer idøgn. Nu er jeg forbannet  :cussing: :cussing:

Posted

Det er helt jævlig :evil: :evil: å ikke ha tilgang til våre hjemmesider her ute i nordsjøen ,det er helt merkelig jeg føler meg helt hjelpesløs :( :(. [-o<.Er det mulig å finne ut hvem i hel, står bak dette ?  :shock:  Vi må og skal ha tilgang til våre sider 24 timer idøgn. Nu er jeg forbannet  :cussing: :cussing:

Jeg satt på en Telehor linje idag, og den var ikke "oppe", mens min egen server her hjemme :-) Den er i boks...

Husk det kan hjelpe å kjøre ipconfig /flushdns

ihvertfall hvis du har server :-)