Jump to content

Hvor kjøpe stoff til sete ?

Recommended Posts

Posted

Trenger setestoff til Sportlineinteriør, ( delskinn interiør ) vet noen om hvor man kan få tak i det ? Vet de har hos FairMont, men der skal de ha en halv formue for å sy det, og de selger ikke stoff. :shock: . Vet om en som kan sy, så det er ikke noe problem.

Vi vil jo ha bilen så original som mulig, ikke sant ? 

Erik H

Posted

Jeg også vurderte hvilke opsjoner som jeg hadde da sete mitt hadde "standard" slitasje på venstre side. Tror salmakeren jeg kontaktet for rep. kunne selge noe, men jeg endte opp med å kjøpe da jeg tilfeldigvis skulle til Tyskland og fikk dette for ca. 1600 kr minnes jeg, hele overdelen ny. Byttet det selv og er veldig fornøyd med fargen som det ikke var mulig å se forskjell på etter 15 år!

Prøv forskjellige bilsalmakere!

Posted

Trenger setestoff til Sportlineinteriør, ( delskinn interiør ) vet noen om hvor man kan få tak i det ? Vet de har hos FairMont, men der skal de ha en halv formue for å sy det, og de selger ikke stoff. :shock: . Vet om en som kan sy, så det er ikke noe problem.

Vi vil jo ha bilen så original som mulig, ikke sant ? 

Erik H

Kjøp det hos din lokale MB forhandler eller av meg..