Jump to content

Bildegalleri fra Oslo Motorshow - 2019

OleArneS

Recommended Posts

Bildegalleri fra Oslo Motorshow ;

Reiste tidlig opp til messeområdet på lillestrøm lørdag´s morgen og unngikk heldigvis køkjøring, noe jeg hadde der for ett par år siden...

MBE stillte  opp med knallflott stand og flotte biler sammen med  MBKN (5 biler)..

Enormt mye folk på lørdagen, gikk rundt i mye kø gåing.. Men va gjør vell det, det var jo fantastisk mye og se på..

Hadde med kamera og har laget ett lite bildegalleri, som dere kan se her ;

Oslo Motorshow - 2019

mvh

Ole Arne

22 hours ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said:

Opplevelsen av bildene dine, var faktisk bedre enn å være der! Iallefall på det tidspunktet vi var der. Var jo bare kaos, og gikk i sild i tønne. Takk for fine bilder, var mye mer enn jeg finn sett selv! Er du på Instagram? Er det mulig for klubben å låne noen av dem? Du får kred der selvfølgelig 👍

Takk for rosende ord Syversen, hadde selv noe kø problemer og brukte en del tid på og få bilder pga antall folk.. :)

Er ikke på "Instagram" , men selvfølgelig kan du få bruke noen bilder bare det blir opplyst hvem som har tatt dem...  Jeg kan gi deg ei  kode som du kan bruke når du laster ned de bildene du trenger, da må du bare skalere dem ned selv, før du laser dem opp til "Instagram"...

Flott, send meg en sms til min telefon  nr;  90886439 

så sender jeg koden til deg, når du inne på bildegalleriet velger ett bilde og trykker på nedlastingsknappen får du spørsmål om koden, sett den inn og bildet blir lastet ned..  :)

• 1 year later...