OleArneS Posted October 27, 2019 Share Posted October 27, 2019 Bildegalleri fra Oslo Motorshow ; Reiste tidlig opp til messeområdet på lillestrøm lørdag´s morgen og unngikk heldigvis køkjøring, noe jeg hadde der for ett par år siden... MBE stillte opp med knallflott stand og flotte biler sammen med MBKN (5 biler).. Enormt mye folk på lørdagen, gikk rundt i mye kø gåing.. Men va gjør vell det, det var jo fantastisk mye og se på.. Hadde med kamera og har laget ett lite bildegalleri, som dere kan se her ; Oslo Motorshow - 2019 mvh Ole Arne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 3, 2019 Share Posted November 3, 2019 Opplevelsen av bildene dine, var faktisk bedre enn å være der! Iallefall på det tidspunktet vi var der. Var jo bare kaos, og gikk i sild i tønne. Takk for fine bilder, var mye mer enn jeg finn sett selv! Er du på Instagram? Er det mulig for klubben å låne noen av dem? Du får kred der selvfølgelig 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted November 4, 2019 Author Share Posted November 4, 2019 22 hours ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Opplevelsen av bildene dine, var faktisk bedre enn å være der! Iallefall på det tidspunktet vi var der. Var jo bare kaos, og gikk i sild i tønne. Takk for fine bilder, var mye mer enn jeg finn sett selv! Er du på Instagram? Er det mulig for klubben å låne noen av dem? Du får kred der selvfølgelig 👍 Takk for rosende ord Syversen, hadde selv noe kø problemer og brukte en del tid på og få bilder pga antall folk.. Er ikke på "Instagram" , men selvfølgelig kan du få bruke noen bilder bare det blir opplyst hvem som har tatt dem... Jeg kan gi deg ei kode som du kan bruke når du laster ned de bildene du trenger, da må du bare skalere dem ned selv, før du laser dem opp til "Instagram"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 Tusen hjertelig takk 🙏 😀 jeg skriver ditt navn på bildene jeg legger ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted November 5, 2019 Author Share Posted November 5, 2019 Flott, send meg en sms til min telefon nr; 90886439 så sender jeg koden til deg, når du inne på bildegalleriet velger ett bilde og trykker på nedlastingsknappen får du spørsmål om koden, sett den inn og bildet blir lastet ned.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Så flott! 👍 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleArneS Posted November 1, 2021 Author Share Posted November 1, 2021 Ser linken ikke virker lengre, så jeg leger ved en oppdatert link her; Oslo Motorshow - 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts