Sven Håkon Posted October 23, 2019 Share Posted October 23, 2019 Siden jeg har gått over til sommerbil i stedet for sommerdekk lurer jeg på å selge favorittoppsettet jeg har brukt på 211en: Felgene ble kjøpt nye i 2016 og 2017 og har følgende specs: 19x8.5" ET 43 (alle fire) Originale W221-felger Dekkene ble kjøpt nye på tampen av 2016-sesongen og er i realiteten knapt brukt én sommer: Goodyear 245/35-19" Alt er med andre ord i god stand, dog er én felg (profesjonelt) sveiset på grunn av en sprekk på innsiden. Dette ble oppdaget og reparert da dekkene ble fornyet i slutten av 2016, og er ikke merkbart under kjøring og påvirker heller ikke avbalansering i særlig grad (nevnte felg har ikke unormale mengder lodd). Jeg har brukt spacere i kombinasjon med dette på min 211, og med tanke på felgenes originale ET-verdi kan de tilpasses flere modeller ved å gjøre det samme. Interessert? Kom med bud her eller i en direkte melding. Bilde av sveisejobben kan også oversendes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts