Guest Torry Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 Hei, jeg har en 87 mod 230 e aut. som jeg plages litt med giringen på. den girer helt fint opp til 4.gir men så er det slutt.å da girer den ikke ned igjænn om jeg stopper eller noe, mens hvis jeg setter den i 3 istedefor i drive girer den fint både opp og ned, men da har jeg jo selvfølgelig ikke 4.gir... fint hvis noen har noen gode råd å komme med!! Quote
Frode Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 prøv å søk litt på forumet, det er mange saker som angår automat.... Quote
MortenE Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Når det gjelder automatgir, er det som regel det beste å la en som vet hva en snakker om se på den. Ikke den lokale esso stasjonen... Problemet med å stille sånne spørsmål som du gjør, er att alle har sin egen subjektive måte å oppfatte problemet på, og en beskrivelse er bare bingo i forhold til hvordan problemet oppfattes hos andre.. Regner med du har klart å sjekke oljenivået siden du spør på ett tekninsk forum? M. Quote
Alexander Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Ring Bergs Automatservice, beskriv problemet ditt og få en diagnose stillt over telefonen. Det fungerer faktisk ganske så bra. Quote
Recommended Posts