CHARLIE Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 Hmmmmmm....?? Lurer på hvilket dekkmerke som vant denne testen iår :-k :lol: Quote
CHARLIE Posted March 26, 2007 Author Posted March 26, 2007 Er nok et bra dekk som vant, tenker jeg..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Quote
CHARLIE Posted March 26, 2007 Author Posted March 26, 2007 Jasså, så det var de som betalte best i år Haha!! Visste an kom før eller siden :lol: Quote
Frode Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Jasså, så det var de som betalte best i år Det er typisk kommentar fra konkurrenter som er dårlige tapere.... Jeg har tro på Michelin, de liger helt der oppe på diverse racing og jeg er kjempefornøyd med fjorårsmodellen..... er de nye i samme klasse så er det ingenting å utsette på det... Gleder meg til å prøve ny dimensjon bak på sleden.... 255/35-18 burde holde eller hur Charlie... Quote
TEH Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Hehe sikkert et bra dekk. Men kjedelig mønster da?? Men uansett, disse testene har jeg veldig lite trua på. Spesielt etter avsløringen av Continental. Dunlop ruler Quote
Frode Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Dunlop ruler Der er jeg faktisk helt enig med deg Trond Erik...har kjørt med Dunlop i flere år, både sommer og vinterdekk og har vært kjempefornøyd..!! En av grunnene til at jeg ikke kjører det merket nå er at Charlie ikke fører disse.... Quote
Thomas Madsen Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Selv har jeg brukt Continetal piggfritt i alle år, på siste mb'n sitter det ett eller annet merke av piggdekk, sommerdekka har savo elns... (litt usikker, men får dem på til helgen).. Skal jeg ha nye blir det nok Contipremiumcontact 2 eller hva dem nå het.. Får 40% hos dekkmann, og det gjør jo dekkprisen vesentlig mer hyggelig Quote
Henning Larsen Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Har ikke sett testen jeg... Var d sommerdekk?? Var såkalte High preformance dekk som Goodyear F1 og Bridgestone P. pole position o.l. med i testen?? I såfall åssen klarte den type dekk seg??.. hva er best i den kategorien? Quote
TEH Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Nei, dette var bare test av slike vanlige "sykkeldekk" Quote
Thomas Madsen Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Nei, dette var bare test av slike vanlige "sykkeldekk" fælt å eplekjekk du var blitt nå etter å ha fått nye felger i posten da du.... Quote
TEH Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Nei, dette var bare test av slike vanlige "sykkeldekk" fælt å eplekjekk du var blitt nå etter å ha fått nye felger i posten da du.... Quote
Stjerneglis Posted March 30, 2007 Posted March 30, 2007 Selv har jeg brukt Continetal piggfritt i alle år, på siste mb'n sitter det ett eller annet merke av piggdekk, sommerdekka har savo elns... (litt usikker, men får dem på til helgen).. Skal jeg ha nye blir det nok Contipremiumcontact 2 eller hva dem nå het.. Får 40% hos dekkmann, og det gjør jo dekkprisen vesentlig mer hyggelig På den forrige bilen kjørte jeg på ContiSportContact (205/55X16) et par sesonger. Var veldig fornøyd med disse dekkene og syntes veigrepet og komforten var helt topp. Spesielt syntes jeg de føltes imponere fri for vibrasjoner og urundheter selv etter lang tids bruk. Men det var før jeg fikk meg Michelin Pilot Sport MXM. Da ble det plutselig merkelig stille i bilen ved alle hastigheter I år blir det splitter nye Michelin Pilot Sport PS2. Blir spennende å se hvor gode dekk dette er. "The best thers is" i følge Charlie Quote
Thor-Egil Andersen Posted March 31, 2007 Posted March 31, 2007 Står det noengang noe om Yokohama i disse testene.... selv kjører jeg på dette og er supernøyd... Quote
Thomas Madsen Posted March 31, 2007 Posted March 31, 2007 Er nok bare mainstream dekk det står noe om heheh Selv har jeg SAVA dekk og bilen ligger klistra på veien, selv har jeg aldri hørt om disse før, noen her som har noe kunskap om dem ?? så bare att det var made in germany Quote
TEH Posted March 31, 2007 Posted March 31, 2007 Står det noengang noe om Yokohama i disse testene.... selv kjører jeg på dette og er supernøyd... Du skjønner det at noen fabrikanter bruker pengene på å utvikle gode dekk, mens andre bruker penger på å kjøpe seg topplaseringer i div. tester (Nei, huff og huff, nå var jeg slem ) Quote
RuneT Posted March 31, 2007 Posted March 31, 2007 Står det noengang noe om Yokohama i disse testene.... selv kjører jeg på dette og er supernøyd... Du skjønner det at noen fabrikanter bruker pengene på å utvikle gode dekk, mens andre bruker penger på å kjøpe seg topplaseringer i div. tester (Nei, huff og huff, nå var jeg slem ) Du er nok som Trygve Hegnar: Du har ikke lenger injurierende kraft Quote
Guest 2271 Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Er nok bare mainstream dekk det står noe om heheh Selv har jeg SAVA dekk og bilen ligger klistra på veien, selv har jeg aldri hørt om disse før, noen her som har noe kunskap om dem ?? så bare att det var made in germany Hmm.. Sikker på at de var produserte i Tyskland? For SAVA er en av Slovenias største produksjonsbedrifter, og er kjent for produksjon av bl.a personbildekk med høy kvalitet. Trykk på link her for å komme til SAVA sin NORSKE hjemmeside..... Jeg har forøvrig hørt mye positiv omtale om SAVA-dekkene selv, men har ingen egen erfaring med dem... Quote
Kenneth S Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Har Yokohama Advan Sport og er veldig fornøyd. Har ikke fått det til å slippe på verken vått eller tørt. Var dum nok til å kjøpe Continental vintercontact og er ikke fornøyd. Quote
TEH Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Har Yokohama Advan Sport og er veldig fornøyd. Har ikke fått det til å slippe på verken vått eller tørt. Var dum nok til å kjøpe Continental vintercontact og er ikke fornøyd. Når ser vi en egen tråd om bilen din da Kenneth? Sinnsykt tøffe felger du har i hvertfall Quote
Kenneth S Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Kommer nok en tråd snart. Kjøpte hjula i fjor og er veldig fornøyd med resultatet Quote
Guest 2271 Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Kommer nok en tråd snart. Kjøpte hjula i fjor og er veldig fornøyd med resultatet Det tror jeg det er en annen også som er!!! Sinnsykt tøffe felger du har i hvertfall Lurer på om de felgene ville passet og sett bra ut på en W124? (300E`n min...?) Angående dekk, så har jeg alltid likt V-mønster på sommerdekkene mine... Noen innspill til V-mønster vs. andre "kjedelige mønster"? Quote
Kenneth S Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Mere støy med v-mønster er vel hovedsakelig det som blir sagt. Er egentlig ikke så nøye for litt støy må man jo tåle. Quote
Guest 2271 Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Mere støy med v-mønster er vel hovedsakelig det som blir sagt. Er egentlig ikke så nøye for litt støy må man jo tåle. For å si det slik... Den støyen jeg opplever med E220T`n min er "grei nok skuring"... Noe vil det alltid være, uansett.. Men det SER jo finere ut da... Men hvordan opplever dere andre at kjøreegenskapene er på dem - med og uten V-mønster? Jeg har på BFGoodrich G-Force profiler på min E220T... Nå er det jo vel og merke store dimensjoner på dem - men de henger som TYGGIS på veien....!! Quote
TEH Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 I forhold til piggfrie standarddekk var ikke 245 og 275 lydløst for å si det sånn Quote
Recommended Posts