Pål B Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 Vil bare anfbefale en tur innom Billakk og Verktøy i Gamleveien 38 (Lurabakken) De selger en bilvask som heter Microvask. (Vet flere som selger jmed samme navn,feks Meca). Den var utrolig effektiv til å fjerne fluer, salt og asfalt. Anbefales å blande ifra 1:3 - 1:20. Til daglig vask må den nok tynnes endel for ikke ta knekken på vokslaget vil jeg tro. Det beste jeg har prøvd iallefall. Kom på 5l og 20l kanner, og brukes mye av Taxi, buss/lastebil og i vaskehaller.
Guest Tjommien Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 Er det ikke de som også selger Meguiars produkter?
Guest 2271 Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Billakk & Verktøy på Lura/Forus (midt i mellom) er en VELDIG ålreit butikk med veldig ålreite medarbeidere! Har handlet der MYE selv, og anbefaler plassen VARMT til alle våre medlemmer(i Stavanger-området)!
Pål B Posted April 2, 2007 Author Posted April 2, 2007 Veldig enig med deg... Har handlet der i mange år. Kanskje vi skulle få forhandlet en liten avtale med dem?
Guest 2271 Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Veldig enig med deg... Har handlet der i mange år. Kanskje vi skulle få forhandlet en liten avtale med dem? Det hadde nok ikke vært så dumt - Geir Morten (avtaleansvarlig, og Styremedlem, her fra Stavanger!! ) er rette mann der...
Guest 2271 Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Hvor mange er vi i Stavanger lokallag? 48 stk - 49 med meg... Men jeg er jo en vandrer, så....
Geggi Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 Jeg var innom butikken i dag og hilset på. Skal få lagt ut info om avtalen med dem om et par dager. Der har de masse digg, så løp og kjøp og vis MBE-kortet når du handler.
Hauk Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 FINE, GEGGI! Der har jeg handlet i mange år nå. Blir greit med noen %er der og.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now