Guest Trond Posted March 25, 2007 Posted March 25, 2007 Lurer på om det er er fusk på parkeringssensorene eller om de bare er så ømfintlige. De slutter og virke etter bilvask og starter igjen når bilen er tørr. De virker stort sett ikke om vinteren når bilen er våt Noen som veit? Quote
Thomas Madsen Posted March 25, 2007 Posted March 25, 2007 syntes dette høres ut som fusk, nå har jeg S210 så jeg kan ikke si om det er samme på w211, men på min funker dem fint som F både sommer og vinter. Hvis de er dekket av snø/is så piper dem og dekativerer seg, men det skal en del til for att det skal skje, litt møkk har ikke hatt noe å si så langt... De fungerer like bra om det er våte eller tørre, eneste er hvis det ligger noe utenpå dem som f.eks is Quote
Guest Ebola Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 Trond B?? Det har vært en del tull med parktronic sensorene på w211. Spesielt bak. Dette fordi skitt/og sølevann trekker inn i sensorene. Når sensorene tørker, er de like fine. Du bør hvertfall få lest av feilkoder, da er det ganske lett og finne ut hvem sensorer som bør byttes Quote
Guest trond Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Takker for tipsene,jeg skal se og få diagnostisert på verkstedet.' Trond E Quote
Guest Geir Posted May 27, 2007 Posted May 27, 2007 Har samme problemet på min W211. Er det vanskelig å skifte en sensor? Er det noe en kan gjøre selv og hva koster en ny sensor? Quote
Recommended Posts