Guest MbTore Posted May 13, 2004 Posted May 13, 2004 Stem i vei! Det står jo ikke 126 cab der... Men siden det står "vakreste caben", så må det jo bli SL 107... Quote
Sven Håkon Posted May 13, 2004 Posted May 13, 2004 Må være ærlig; Det er ingen av disse som får min stemme som vakreste MB-cab - det er det W111 Cabriolet som får. Makan til lekker vogn er det vanskelig å finne! Quote
Olav Posted May 13, 2004 Posted May 13, 2004 Må være ærlig; Det er ingen av disse som får min stemme som vakreste MB-cab - det er det W211 Cabriolet som får. Makan til lekker vogn er det vanskelig å finne! Har du drømt, eller er det jeg som ikke følger med? Quote
Sven Håkon Posted May 13, 2004 Posted May 13, 2004 Må være ærlig; Det er ingen av disse som får min stemme som vakreste MB-cab - det er det W211 Cabriolet som får. Makan til lekker vogn er det vanskelig å finne! Har du drømt' date=' eller er det jeg som ikke følger med?[/quote'] Oops, en liten skriveleif der ja Quote
Thor-Egil Andersen Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 126 ble vel aldri levert som cab. Vet dog om en blå 500 SEC som ble bygd om i Sverige, før den ble importert hit. Den satt jeg i noen ganger før den ble solgt, og kan ikke si annet en "bærre lekkert". Quote
Guest decibel Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Må si meg enig om at både 126 og 111 er smell-lekkert!! Men siden ingen av disse, meg bekjent, var produksjons modeller kom de ikke med i avstemningen.... I ettertid kan desverre ikke flere modeller tilføyes. Quote
Guest MbTore Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 126 ble vel aldri levert som cab. Vet dog om en blå 500 SEC som ble bygd om i Sverige' date=' før den ble importert hit. Den satt jeg i noen ganger før den ble solgt, og kan ikke si annet en "bærre lekkert".[/quote'] Var det den som stod til salgs for noen år siden? Mørk blå 500sec... Vet ikke om det var noe MB lagde, men jeg har sett flere av disse på utenlandske nettsider. Quote
Thor-Egil Andersen Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Stemmer kanskje det. Sto tilsalgs lenge i Fetsund, og det er vel 2-4 år siden..... Ombygd i sverige. Ikke pent gjort men..... Quote
Sven Håkon Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 A126 ble aldri produsert av MB, men W111 Cab var et MB-produkt Quote
Olav Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 A126 ble aldri produsert av MB' date=' men W111 Cab var et MB-produkt [/quote'] Den ultimate kombinasjonen må vel være W 118,5 Altså kombinasjon av 126 og 111. http://www.autoschmiede.com/d-konzepte.htm Quote
Alexander Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Den ultimate kombinasjonen må vel være W 118' date='5 Altså kombinasjon av 126 og 111. http://www.autoschmiede.com/d-konzepte.htm[/quote'] Heftig! Quote
Guest decibel Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Nydelig! Og jeg som trodde w111 var framtids sportsbilen fra syttitallet.... Den som Isadora(?) stjal designet fra.... Het ikke den 111 den og? Quote
Guest 300TDT Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Nydelig! Og jeg som trodde w111 var framtids sportsbilen fra syttitallet.... Den som Isadora(?) stjal designet fra.... Het ikke den 111 den og?C111.http://www.classicdriver.com/uk/magazine/3200.asp?id=11583 Quote
TEH Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Nydelig! Og jeg som trodde w111 var framtids sportsbilen fra syttitallet.... Den som Isadora(?) stjal designet fra.... Het ikke den 111 den og?C111.http://www.classicdriver.com/uk/magazine/3200.asp?id=11583 Imponerende tall, men fytterakker'n så stygg.... Quote
Alexander Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Imponerende tall' date=' men fytterakker'n så stygg....[/quote'] Nå var i utgangspunktet ikke den bilen så ille som på de bildene her. Utgangspunktet var egentlig var helt rått, for 25 år siden... Quote
Guest 300TDT Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Imponerende tall' date=' men fytterakker'n så stygg....[/quote']Nå var i utgangspunktet ikke den bilen så ille som på de bildene her. Utgangspunktet var egentlig var helt rått, for 25 år siden... Nei bilen var råbra den da den kom. At den så ut som rakkern etterhvert når de skulle kjøre 3-400km/h med den er en annen sak.Søk på Google på 'Mercedes +C111' og du får NOK tilslag til å sette av kvelden og mer til... Quote
Olav Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Bilen ovenfor er sterkt modifisert. Den opprinnelige W111 var skikkelig lekker: Quote
TEH Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Bilen ovenfor er sterkt modifisert. Den opprinnelige W111 var skikkelig lekker: Veeeel, lekker og lekker fru Blom.... Er nok ikke tørr nok bak øra jeg Quote
Sven Håkon Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 A126 ble aldri produsert av MB' date=' men W111 Cab var et MB-produkt [/quote'] Den ultimate kombinasjonen må vel være W 118,5 Altså kombinasjon av 126 og 111. http://www.autoschmiede.com/d-konzepte.htm Ah, leste om denne i Mercedes Enthusiast - husker ikke om det var de samme som monterte 2.8V6 fra R129 i Pagodaen, men begge deler er ypperlige idéer spør du meg! Quote
Guest Cabman Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Selv om det nå er total avsporing fra cab. Se på C111s etterkommer.http://www.supercars.net/garages/groupb/7v2.html Quote
Guest jappjapp Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 Er veldig svak for pagode jeg, men så er jeg jo snart 40 år selv. Ta en titt på denne http://www.motorlegend.com/dossiers/vehicule/mercedes_pagode/pagode06.php sukk :klapp: "I have a dream" Mvh Quote
Alexander Posted May 15, 2004 Posted May 15, 2004 Selv om det nå er total avsporing fra cab. Se på C111s etterkommer.http://www.supercars.net/garages/groupb/7v2.html Synd de aldri produserte C112, det må ha vært en skikkelig Ferrari killer. Quote
Guest Hügel Posted May 15, 2004 Posted May 15, 2004 Bilen ovenfor er sterkt modifisert. Den opprinnelige W111 var skikkelig lekker: Dette er C 111 II. Den helt opprinnelige er denne: http://www.kwmotori.kataweb.it/kwmotori/kwm.jsp?idContent=454182&idCategory=902 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.