Jump to content

Den vakkreste MB caben?

Hvilken MB Cab er den vakkreste?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest MbTore
Posted
Stem i vei!

Det står jo ikke 126 cab der... :cry:

Men siden det står "vakreste caben", så må det jo bli SL 107...

Posted
Må være ærlig; Det er ingen av disse som får min stemme som vakreste MB-cab - det er det W211 Cabriolet som får. Makan til lekker vogn er det vanskelig å finne! ;)

Har du drømt, eller er det jeg som ikke følger med?

Posted
Må være ærlig; Det er ingen av disse som får min stemme som vakreste MB-cab - det er det W211 Cabriolet som får. Makan til lekker vogn er det vanskelig å finne! ;)

Har du drømt' date=' eller er det jeg som ikke følger med?[/quote']

Oops, en liten skriveleif der ja ;)

Guest decibel
Posted

Må si meg enig om at både 126 og 111 er smell-lekkert!! Men siden ingen av disse, meg bekjent, var produksjons modeller kom de ikke med i avstemningen.... I ettertid kan desverre ikke flere modeller tilføyes.

Guest MbTore
Posted
126 ble vel aldri levert som cab. Vet dog om en blå 500 SEC som ble bygd om i Sverige' date=' før den ble importert hit. Den satt jeg i noen ganger før den ble solgt, og kan ikke si annet en "bærre lekkert".[/quote']

Var det den som stod til salgs for noen år siden? Mørk blå 500sec...

Vet ikke om det var noe MB lagde, men jeg har sett flere av disse på utenlandske nettsider.

Guest decibel
Posted

Nydelig! Og jeg som trodde w111 var framtids sportsbilen fra syttitallet.... Den som Isadora(?) stjal designet fra.... Het ikke den 111 den og?

Posted

Imponerende tall' date=' men fytterakker'n så stygg....[/quote']

Nå var i utgangspunktet ikke den bilen så ille som på de bildene her. Utgangspunktet var egentlig var helt rått, for 25 år siden... :)

Guest 300TDT
Posted
Imponerende tall' date=' men fytterakker'n så stygg....[/quote']Nå var i utgangspunktet ikke den bilen så ille som på de bildene her. Utgangspunktet var egentlig var helt rått, for 25 år siden... :)
Nei bilen var råbra den da den kom. At den så ut som rakkern etterhvert når de skulle kjøre 3-400km/h med den er en annen sak.

Søk på Google på 'Mercedes +C111' og du får NOK tilslag til å sette av kvelden og mer til... :-)

Posted
Bilen ovenfor er sterkt modifisert. Den opprinnelige W111 var skikkelig lekker:

Veeeel, lekker og lekker fru Blom.... Er nok ikke tørr nok bak øra jeg :wink: