Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gleder meg til torsdags kvelden allerede...

Johnny: Burn burn burn..... ring of fire....  :lol:

Cant you see am burning burning  :angryfire: :angryfire: :angryfire:

Hehe, hvis dere så Otto i "Rikets røst" igår så var denne sangen nevnt og han mente at låtskriver sannsynligvis hadde et hemorroideproblem... "Ring of fire"  :lol:

Har du fått CLS'en, Ronnie?

Gleder meg til landstreffet!  8)

Posted

Gleder meg til torsdags kvelden allerede...

Johnny: Burn burn burn..... ring of fire....  :lol:

Cant you see am burning burning  :angryfire: :angryfire: :angryfire:

Hehe, hvis dere så Otto i "Rikets røst" igår så var denne sangen nevnt og han mente at låtskriver sannsynligvis hadde et hemorroideproblem  :lol:

Har du fått CLS'en, Ronnie?

Gleder meg til landstreffet!  8)

Skal vi la denne tråden omhandle landstreffet?

Bilprat og annet off-topic kan tas i egne tråder

Posted

Må ha noen overaskelser til Gol vel :lol:  Kan vel si at fargen hvit er i fokus.

Slenger ut noen bilder når jeg har hentet den.

Du har jo gjort det før ,og ut i fra det jeg har lest så har jeg noe å glede meg til tror jeg. 8)

• 4 weeks later...
Posted

Du har jo gjort det før ,og ut i fra det jeg har lest så har jeg noe å glede meg til tror jeg. 8)

Ja, gjett om  8) :P

I morra reiser jeg til Sindelfingen :D :D Ikke no særlig utolmodig nå :D

Fredag er den store dagen. :D  Blir CLS på neste mandagstreff vet jeg 8) 8)

Posted

Hehe, satt i går og tenkte på bilen din. Nå er det vel ikke lenge før det dukker opp noen bilder av en hvit CLS... Bare littegrann misunnelig.

Posted

Det nye museet tror jeg er grisefint! 8) Aaaahhh... det hadde smakt med en tur til tyskland og en 10-15 halvlitere med Dinkelacker, Schwaben Bräu, Sanwald eller Cluss nå. 8)

Posted

Hjulene er selvfølgelig forsinket. Kommer til uka. Legger ut bilder så snart de er på plass og bilen er senket 8)  Men den var rååååååååå ja.

Har levert den hos BOS for registrering osv. Får den igjen på fredag tenker jeg.

Posted

Hjulene er selvfølgelig forsinket. Kommer til uka. Legger ut bilder så snart de er på plass og bilen er senket 8)  Men den var rååååååååå ja.

Har levert den hos BOS for registrering osv. Får den igjen på fredag tenker jeg.

Det hørtes da ut til å ta unødvendig lang tid. De burde hatt skilter og alt klart, så du bare kunne kjørt innom, fått med de og vonkortet, og så kjørt avgårde igjen.

Kan ikke være noe stas å måtte levere fra seg bilen igjen etter å ha hatt den noen dager??

Posted

Må si jeg ble litt skuffet når jeg "bare" så SL'en din i dag Ronnie :wink: Fint å få den på fredag da, det er jo spådd knallvær i helga mener jeg. Cruisevær...

Posted

Er ikke BOS dette står på. Tollen må lage tollkort, beregne avgifter o.s.v. Syns ikke dette ver rat i det hele tatt

Har du ikke kjøpt bilen av BOS, da?

Posted

Samme opplegget når jeg kom hjem fra fabrikken med min. Tok noen dager, men istedet for å ha den stående utenfor butikken på Forus så fikk jeg overtalt dem til å ha den stående hjemme istedet (uregistrert). Bor 1 minutt unna.

Gratulerer, Ronnie!!!!  :P

Posted

Er ikke BOS dette står på. Tollen må lage tollkort, beregne avgifter o.s.v. Syns ikke dette ver rat i det hele tatt

Har du ikke kjøpt bilen av BOS, da?

Halloooo jo jeg har det, men tollkort o.s.v. blir ikke laget av tollvesenset før bilen er tollet inn til Norge. Dette tar et par dager..