Geggi Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Gleder meg til torsdags kvelden allerede... Johnny: Burn burn burn..... ring of fire.... Cant you see am burning burning :angryfire: Hehe, hvis dere så Otto i "Rikets røst" igår så var denne sangen nevnt og han mente at låtskriver sannsynligvis hadde et hemorroideproblem... "Ring of fire" Har du fått CLS'en, Ronnie? Gleder meg til landstreffet! Quote
FrodeS Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Gleder meg til torsdags kvelden allerede... Johnny: Burn burn burn..... ring of fire.... Cant you see am burning burning :angryfire: Hehe, hvis dere så Otto i "Rikets røst" igår så var denne sangen nevnt og han mente at låtskriver sannsynligvis hadde et hemorroideproblem Har du fått CLS'en, Ronnie? Gleder meg til landstreffet! Skal vi la denne tråden omhandle landstreffet? Bilprat og annet off-topic kan tas i egne tråder Quote
Ronnie Westpold Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Vi tar litt bilprat også Skal hente CLS`n på fabrikken fredag 20 april. Quote
Geggi Posted March 23, 2007 Author Posted March 23, 2007 Oj, ble egen tråd dette.... Ja, tipper du gleder deg til 20/4 Fortell litt om bilen da? Quote
Ronnie Westpold Posted March 25, 2007 Posted March 25, 2007 Må ha noen overaskelser til Gol vel Kan vel si at fargen hvit er i fokus. Slenger ut noen bilder når jeg har hentet den. Du har jo gjort det før ,og ut i fra det jeg har lest så har jeg noe å glede meg til tror jeg. Quote
Geggi Posted March 25, 2007 Author Posted March 25, 2007 Du har jo gjort det før ,og ut i fra det jeg har lest så har jeg noe å glede meg til tror jeg. Ja, gjett om Quote
Ronnie Westpold Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Du har jo gjort det før ,og ut i fra det jeg har lest så har jeg noe å glede meg til tror jeg. Ja, gjett om I morra reiser jeg til Sindelfingen :D Ikke no særlig utolmodig nå Fredag er den store dagen. Blir CLS på neste mandagstreff vet jeg 8) Quote
TEH Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Hehe, satt i går og tenkte på bilen din. Nå er det vel ikke lenge før det dukker opp noen bilder av en hvit CLS... Bare littegrann misunnelig. Quote
Ronnie Westpold Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Felgene skal være på plass på mandag. så når de er på dukker det opp noen bilder tenker jeg. SL`n er solgt også så da er det bare velstand Quote
Alexander Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 oioioi... gleder meg til å se denne kjerra.... Quote
Alexander Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Misunner deg turen til Sindelfingen jeg... Kunne tenkt meg en tur dit nå Quote
Ronnie Westpold Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Gleder meg stort til å se fabrikken, museumet og ikke minst bilen Quote
Alexander Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Det nye museet tror jeg er grisefint! Aaaahhh... det hadde smakt med en tur til tyskland og en 10-15 halvlitere med Dinkelacker, Schwaben Bräu, Sanwald eller Cluss nå. Quote
FrodeS Posted April 24, 2007 Posted April 24, 2007 Kommer det no bilder under brukernes biler snart, eller ?? Quote
Ronnie Westpold Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Hjulene er selvfølgelig forsinket. Kommer til uka. Legger ut bilder så snart de er på plass og bilen er senket Men den var rååååååååå ja. Har levert den hos BOS for registrering osv. Får den igjen på fredag tenker jeg. Quote
FrodeS Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Hjulene er selvfølgelig forsinket. Kommer til uka. Legger ut bilder så snart de er på plass og bilen er senket Men den var rååååååååå ja. Har levert den hos BOS for registrering osv. Får den igjen på fredag tenker jeg. Det hørtes da ut til å ta unødvendig lang tid. De burde hatt skilter og alt klart, så du bare kunne kjørt innom, fått med de og vonkortet, og så kjørt avgårde igjen. Kan ikke være noe stas å måtte levere fra seg bilen igjen etter å ha hatt den noen dager?? Quote
Ronnie Westpold Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Er ikke BOS dette står på. Tollen må lage tollkort, beregne avgifter o.s.v. Syns ikke dette ver rat i det hele tatt Quote
TEH Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Må si jeg ble litt skuffet når jeg "bare" så SL'en din i dag Ronnie Fint å få den på fredag da, det er jo spådd knallvær i helga mener jeg. Cruisevær... Quote
FrodeS Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Er ikke BOS dette står på. Tollen må lage tollkort, beregne avgifter o.s.v. Syns ikke dette ver rat i det hele tatt Har du ikke kjøpt bilen av BOS, da? Quote
Geggi Posted April 25, 2007 Author Posted April 25, 2007 Samme opplegget når jeg kom hjem fra fabrikken med min. Tok noen dager, men istedet for å ha den stående utenfor butikken på Forus så fikk jeg overtalt dem til å ha den stående hjemme istedet (uregistrert). Bor 1 minutt unna. Gratulerer, Ronnie!!!! Quote
Ronnie Westpold Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 Er ikke BOS dette står på. Tollen må lage tollkort, beregne avgifter o.s.v. Syns ikke dette ver rat i det hele tatt Har du ikke kjøpt bilen av BOS, da? Halloooo jo jeg har det, men tollkort o.s.v. blir ikke laget av tollvesenset før bilen er tollet inn til Norge. Dette tar et par dager.. Quote
Recommended Posts