Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har fått kjøpt inn cd magasin til min S210 har også kjøpt strømkabel til magasinet.

MEN så kommer problemet med og finne ut delenumeret på fiberkabelen.

Har telefon i bilen, så på samme braket som forsterkeren står på, er det ein liten styringsboks til telefonen, som har fiberkabel.

Dette er på samme brakett som cd magasinet skal monteres.

Det eg såg for meg var og ta den eine fiberen som går inn i tlf boksen og flytte over til cd mag for så og få ein stubbe med fiber mellom tlf boks og cd mag.

Eg veit ikke om dette blir rett men etter som eg har forstått går fiberen i loop gjenom bilen, så då må det jo gå an og montere inn cd magasinet hvor som helst i loopen.

Har snaket med Stjerneservice og BOS men det ser ikke ut til at vi finner eit delenr!! :?

Vis der er noen som har orginalmontert cd mag som kan se for meg, evtuelt ta noen bilder eller se om dei finner eit delenummer hadde eg vore meget takknemelig!!!!!

Posted

Som du sier er det bare å lage en sluttet ring.Drit i delenummer bare si du skal ha en fiberkabel.Alle jeg har fått til ettermontering har vært for lange så finner de en så er du nok heldig med at den er lang nok.Du åpner bare en av kontaktene,tar ut den ene og legger inn den nye kabelen.Nå har du to ender som du legger inn i en ny kontakt som du kjøpte sammen med fiberkabelen.Kikker du etter så forstår du fort hvordan de skal stå.De heter at en trenger spesialutstyr for å kutte fiberkabelene,men jeg har aldri fått problemer når jeg har gjort det.Legg den stødig og press et barberblad loddrett ned så får du ett perfekt kutt.Etterpå er det bare å kjøre igang.Husk å programmere opp systemet etterpå.