Stig B Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 Noen som vet hvor det går an å få i røde/hvite baklyter til 124T har prøvd alle mine levrandører men ingen har noe mer ,så hvis noen veit om et sted de har dem så må dere si ifra ,for bare må ha det Quote
Ben Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Billykter.no, luxusline.no , Baastad Bildemontering, Mercedes Shoppen, Hauk Motors, Star Bildeler, Auto-Trio, MTSautoparts, FINN bil, Meca Online..... Du får lete. Quote
Stig B Posted April 11, 2007 Author Posted April 11, 2007 har prøvd alle de er ingen som har noe mer så jeg må eventuelt få i noen som har brukte som vil selge dem Quote
Bjørn Mohn Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Jeg har nye baklamper til S124 liggende, de er originale. Får fin pris hvis det er interessant. Send meg PM så tar vi det derfra. Quote
FrodeS Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Jeg har nye baklamper til S124 liggende, de er originale. Får fin pris hvis det er interessant. Send meg PM så tar vi det derfra. Hvordan ser de ut? Som mine? Quote
Stig B Posted April 11, 2007 Author Posted April 11, 2007 ja det er noe sånt jeg skulle hatt men det ingen som selger de mere Quote
Stig B Posted April 11, 2007 Author Posted April 11, 2007 jeg har prøvd orginalt tyskland,auto-trio, mercedes shopen, gørløse, luxusline, billykter.no, meca, div.stylingfirma ,hellanor men ingen har de mere og de er gått ut av produksjon orginalt. fatte ikke at det ska værra så vanskelig å få i disse. Quote
Bjørn Mohn Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 @Frode . Det må jeg se etter, husker ikke helt. Sjekker det i løpet av dagen. Quote
Alexander Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 De lampene FrodeS har på bilen sin og som jeg og flere har hatt også ble levert av MHW styling. http://www.mhw-styling.de/ Quote
Stig B Posted April 16, 2007 Author Posted April 16, 2007 ble en liten skrivefeil mente www.hova.com Quote
CHARLIE Posted July 29, 2007 Posted July 29, 2007 ble en liten skrivefeil mente www.hova.com Hey! Han husker jeg! Det var han jeg kjøpte de rød/hvit/rød baklyktene til min W126 500 SEL av. Hyggelig og ryddig fyr!! Quote
Håvard Bendiksen Posted July 30, 2007 Posted July 30, 2007 ble en liten skrivefeil mente www.hova.com Hey! Han husker jeg! Det var han jeg kjøpte de rød/hvit/rød baklyktene til min W126 500 SEL av. Hyggelig og ryddig fyr!! Den bilen er sikkert kjempefin å dra campingvogner med :lol: Lekkert med hengerfeste Quote
Guest 2271 Posted July 30, 2007 Posted July 30, 2007 ble en liten skrivefeil mente www.hova.com Hey! Han husker jeg! Det var han jeg kjøpte de rød/hvit/rød baklyktene til min W126 500 SEL av. Hyggelig og ryddig fyr!! Den bilen er sikkert kjempefin å dra campingvogner med :lol: Lekkert med hengerfeste Hmmm... Synes kanskje at den mest ser ut som ei sigøyner-tralle!?!? Med alle antenner, bokstaver og hengerfeste bak..... Quote
CHARLIE Posted July 30, 2007 Posted July 30, 2007 Som tidligere eier av campingvogner, var det mer praktiske årsaker til denne kroken enn akkurat det estetiske. Vanskelig å dra vogner uten krok . Har montert hengerfeste på min 600 også . Quote
CHARLIE Posted July 30, 2007 Posted July 30, 2007 Hmmm... Synes kanskje at den mest ser ut som ei sigøyner-tralle!?!? Med alle antenner, bokstaver og hengerfeste bak..... Look who is talking :shock: :lol: Men uansett så var det vel ikke akkurat hengerfester på bilene mine trådstarter var mest interessert i?? Quote
Håvard Bendiksen Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 Grunnen til at jeg kommenterte det er at bilen er stor og kjempesterk. Vedder på at man nesten ikke merker at man trekker noe med den. Nesten som da pappa gikk over fra bensin til turbodiesel mens vi var på campingtur. Det ble mye feilgiring i oppoverbakkene etter byttet Quote
Recommended Posts