Jump to content

Bilstereo prosjekt...

Guest Hav

Recommended Posts

Hei

Hvis alt går som planlagt så vil dt være komplett pioneer multimedia i bilen min. Det er som er igjen, er bagasjerommet. Jeg vil helst unngå å bruke hele bagasjerommet, vet dere om en løsning som tar minst mulig plass men samtidig man kan legge 2x12" eller 2x10" bassere?

Jeg har en w202 karosseri,så det er endel plass igjen etter en standard 2x12" basskasse akkurat nå, håpet på det samme..bare at det ser litt finere ut :)

Eventuelt noen som vet hvor dette arbeide kan føres i Oslo område? Vet om mange som monterer bilstereo, men ingen som bygger bagasjerommet...

Mvh

Hav

Guest Hav
Reserve hjulbrønnen er et alternativ.

-------------------------------------------------------------------------

Ja, men jeg vil helst u¨nngå dt pga lurt md reservehjul. Jeg tenkte å få bygget 2x12" helt innerst i bagasjerommet på skrått. En på hverside, slikt sparer jeg plass og det vil se fint ut. Noen som har bilder av hvorda de har gjort dt?

Mvh

Hav

Guest Hav
Oj' date=' dette ser fint og massivt ut. Hva er det du har i anlegget? Skryt litt! :lol:[/quote']

---------------------------------------------------------------------

Hei

Det ser helt utrolig ut, noen vet hvordan man skal bygge bagasjerommet pent og stilig :D

Jeg lurte på om det er noen steder i Oslo område som kan utføre en slikt jobb?? Et sted dere kan anbefale og steder jeg absolutt bør unngå..

Multimedia er på vei, så derfor ser bagasjerommet "tomt" ut :wink: '

Mvh

Hav

Guest Brabus
Oj' date=' dette ser fint og massivt ut. Hva er det du har i anlegget? Skryt litt! :lol:[/quote']

Hei

Det ser helt utrolig ut, noen vet hvordan man skal bygge bagasjerommet pent og stilig :D

Jeg lurte på om det er noen steder i Oslo område som kan utføre en slikt jobb?? Et sted dere kan anbefale og steder jeg absolutt bør unngå..

Mvh

Hav

Prøv Anders Fleisher. Han holder til på elverum, skal være veldig flink. Hjemmeside: /http://www.autod.no

Guest Hav

Hei

Mvh

Hav

Prøv Anders Fleisher. Han holder til på elverum, skal være veldig flink. Hjemmeside: /http://www.autod.no

-----------------------------------------------------

Takker!

mvh

Hav

Guest tdha
Jeg ville ha flytte veggen i baksete litt.

Tar du inntil 30cm av plassen fra innerst mot baksete og ut i bagasjerommet så får du plass til mye.

Jeg har ikke brukt mye i dybden på 190'n.

Heleanlegget.jpg

Får disse forsterkere nok luft til å kjøle seg ned?

Under hver forsterker sitter det to vifter.Dem tar luft fra hjulbrønnen.

Der sitter det en gummi sak som gjør at viftene får luft fra bakken under bilen.

Slipper du ut røk mens viftene går så fyller du forsterkerkassa.

I tillegg så er det litt gjistig rundt om så det blir sirkulasjon.

Anders er kjempeflink,men han har så altfor mye å gjøre.Det er en til her i området som er flink, men som du sikkert vet så tar sånn her litt tid.

Nå så er det veldg inn å støpe kasser,men i en C-classe er det lett å lage et fint og annonymt anlegg som tar lite plass.

Har du tilgang på rett materiale o.l. så er den en kosejobb.

Har vurdert noe i E-classen(er jo likt det i C'n), men det har ikke skjedd noe enda, så planene ligger klare i hode for et sånnt bagasjerom.

• 9 months later...
Guest Anders Helgesen

Hei,

Kan noen si meg hvilke typer hoeytalere som passer i frontdoerene og bakdoerene paa min C180 W202 1999modell stasjonsvogn? Jeg har bare de originale hoeytalerene men de er jo rett aa slett forferdelige aa hoere paa. Naa vil jeg ha nye hoeytalere men trenger i utgangspunktet ikke forsterker...kommer an paa hvor mye bedre lyden blir med bare 4 nye mellomtone hoytalere. Kan noen gi meg maal paa hoytalerene som trengs og ogsaa hvilken type som anbefales....jeg er groenn men sugen paa litt lyd!