George Posted March 21, 2007 Posted March 21, 2007 MBE avdeling Stavanger inviterer nok en gang til den veldig populære pizza kvelden hos Pizza Bakeren på Mariero ved Helgø matsenter. oppmøte mandag 2. april kl 19.00 vel møtt! Quote
CHARLIE Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 OK sjef . Skal prøve å komme, men kommer nok senere som vanlig. Quote
Alexander Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 Husk å legge treffene inn i kalenderen. Jeg har gjort det for deg nå. Quote
George Posted March 22, 2007 Author Posted March 22, 2007 se der ja, det tenkte jeg ikke på engang takk Quote
Frode Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Jeg kommer nok innom.... Nå må du oppdatere deg til Formann lokallag Stavanger George..!!.. Quote
George Posted March 31, 2007 Author Posted March 31, 2007 bump! nå er mitt første infoskriv snart klar. kommer på mail iløpet av helga. tenkte vi kunne planlegge hytteturen denne dagen hvis det er bra oppmøte Quote
Guest 2271 Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 bump! nå er mitt første infoskriv snart klar. kommer på mail iløpet av helga. tenkte vi kunne planlegge hytteturen denne dagen hvis det er bra oppmøte Hei George! Du mottok mail-listen fra meg, over de som "sokner" til Lokallag Stavanger? Hvis ikke sender jeg den når jeg er hjemme fra jobb ca kl.20 i kveld... Quote
George Posted April 1, 2007 Author Posted April 1, 2007 ja jeg fikk den kjempeflott! glemte helt å svare på mail Quote
LadyBenz_ Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Er det noen som har tenkt til å komme idag..? Eller har alle tatt påskeferie..? Quote
Guest 2271 Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Er det noen som har tenkt til å komme idag..? Eller har alle tatt påskeferie..? Jeg har helt fri idag, og er i Stavanger, så jeg gjør regning med å komme!! ja jeg fikk den kjempeflott! glemte helt å svare på mail Det er bra!! Går greit det..! Quote
bska Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Litt problematisk med familie logistikken i ettermiddag/kveld, men skal forsøke. Frode, fikk henta rulla i formiddag - vi må bare avtale en dag for å ta buene dine. Quote
Sven Håkon Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Jeg har endelig fått dashbord og ymse seter inn i bilen igjen, og stiller STERKT for å skryte av dette (som riktignok burde regnes å være 'standard' i biler nåomdagen vel??)! FANTASTISK så rolig og kompakt bilen føles etter å ha skranglet rundt med hundreogørtentusen ledninger liggende løst i 2mnd... Har noen timers arbeid igjen før den er 'ferdig', men håper å få orden på det nå i påsken Quote
Guest 2271 Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Jeg har endelig fått dashbord og ymse seter inn i bilen igjen, og stiller STERKT for å skryte av dette (som riktignok burde regnes å være 'standard' i biler nåomdagen vel??)! FANTASTISK så rolig og kompakt bilen føles etter å ha skranglet rundt med hundreogørtentusen ledninger liggende løst i 2mnd... Har noen timers arbeid igjen før den er 'ferdig', men håper å få orden på det nå i påsken Det blir gøy å se, Sven Håkon!! Quote
Guest 2271 Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Æsj... Sorry.. Jeg var så trøtt her i ettermiddag, pga ujevn døgnrytme, at jeg sovnet som en stein og våknet for bare litt siden... Var det bra oppmøte på Pizzabaker`n i kveld? Ble det planlagt noe? Quote
LadyBenz_ Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 Me var bare fem stykker.. Så ble vel snakket om et nytt møte mandagen før hytteturen for å planlegge litt.. Quote
Recommended Posts