KennethJ Posted August 3, 2019 Posted August 3, 2019 Noen tilbakemeldinger: Mer effekt, mer dreiemoment. (Ikke mer hestekrefter og mer newtonmeter) Den har vel ikke dobbelclutch-kasse? (Jeg vet mange hevder det men jeg har fortsatt ikke sett noe som tyder på at hverken C-klasse eller E-klasse har det) Ikke er motoren helt den samme som i AMG GT heller, M177 (våtsump) sitter i C-klasse mens AMG GT bruker M178 (tørrsump) Musikken var slitsom. Bortsett fra det ganske bra video. Quote
Olav Posted March 4, 2024 Posted March 4, 2024 Interessant video Tommern. Den B-klassen har jeg ikke hørt om før. Når det gjelder Mitsubishi-samarbeidet mener jeg at det var en egen AMG-fabrikk/avdeling i Japan, som bygde disse, og også gjorde ombyggingen av Mercedes-bilene for det japanske markedet. Quote
Stian Posted June 19, 2024 Posted June 19, 2024 Det hadde vel blitt enda bedre om de tok ut den der fireren og satte i et større batteri? 1 Quote
Will Posted June 19, 2024 Posted June 19, 2024 Og det ryktes at USA markedet er i ferd med å gå rett i dass. "Ingen" der borte kjøper slike biler med en "trøtt" 4'er.. Samme gjelder E-klasse... Quote
Recommended Posts