Jump to content

Senkefjærer

AndyP

Recommended Posts

Hei. Jeg har et problem. Bilen min står på røde H&R senkefjærer merket H&R 29691-1 / 124 321 3204 S. Da jeg hadde bilen på PKK idag, fikk jeg mangellapp på disse fjærene, fordi de ikke var anmerket i vognkortet. Jeg har bestilt time for godkjenning av fjærene ved Jessheim trafikkstasjon 29. april, men det har blitt meg fortalt at originale godkjenningspapirer fra TUV må forevises. Jeg har imidlertid kun en kopi av disse, men dette er visstnok ikke godt nok. Spørsmål 1: Er det noen som vet hvem som forhandler disse fjærene? Spørsmål 2: Er det noen som kan låne bort originalpapirer i tidsrommet rundt 29. april? Jeg synes det ville være surt å måtte ta av fjærene på grunn av en formalitet, og betaler gjerne noen hundrelapper for å få låne disse papirene. (Jeg kjøpte bil med fjærer, uten papirer, dessverre.)

Håper noen kan hjelpe meg!

På forhånd takk! :)

Så vidt jeg har skjønt baserer H&R seg på at du som kjøper kan laste ned en PDF med papirer fra hjemmesiden deres. Sist jeg handlet H&R fjærer var det bare en kopi jeg fikk jeg også. Det er vel litt vel optimistisk og tro at tyske TüV lager et sett med papirer til hvert eneste sett med fjærer som blir solgt?