Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kona måtte på søndag(I går!) en tur til fødeavdelingen på sykehuset.. :shock: :shock:

Jordmor forklarte i 18:30 tiden at vi hadde gooood tid! Fødsel vil nok ikke bli noe av før i 03:00 om natta, vel 21:45 var alt rolig og greit, så vi ble enige om at jeg kjørte en tur hjem (10min å kjøre), for å hente lesestoff(Jepp!) samt å kjøpe noe spiselig. Dette borget for å bli ei lang natt 8) 8)

Da jeg kom tilbake 22:30 var det pinadø fullfart! Og lille Ingrid kom til verden klokka 23:00.. 48cm lang og 3390gram. HURRA :binky: :binky:

Så husk; pakk igod tid og ta med "Mercedes Enthusiast" før du entrer sykehuset.. :P :P

og ikke stikk av som jeg gjorde, jeg kunne jo ha kjørt meg fast!

Nå skal det soves... :)

Ha en fin dag..

Posted

Takk.Har ei på 13 år fra et tidligere ekteskap, kjempe gøy å begynne på`n igjenn... :D :D :D :D

Hun på 13 år bor 40% med meg, skal bli styr med tre kvinnfolk i huset. :o

Posted

Jordmor forklarte i 18:30 tiden at vi hadde gooood tid! Fødsel vil nok ikke bli noe av før i 03:00 om natta, vel 21:45 var alt rolig og greit, så vi ble enige om at jeg kjørte en tur hjem (10min å kjøre), for å hente lesestoff(Jepp!) samt å kjøpe noe spiselig. Dette borget for å bli ei lang natt 8) 8)

Da jeg kom tilbake 22:30 var det pinadø fullfart! Og lille Ingrid kom til verden klokka 23:00.. 48cm lang og 3390gram. HURRA :binky: :binky:

Da hadde du jo god tid :-) kjærringa her våkna i 9:30 tiden med "vondt" i magen, ringte sykehuset og fikk beskjed om att hun skulle bare slappe av, ta en varm dusj og komme innover til Ullevål om noen timer... 10 tiden drar hu meg ut av senga og sier vi må dra, hu har ringt "mormor" som skal passe loppa.. (litt over 4mil til Ullevål)

ca 10:30 flyr vi lavt over skedsmokorste i 140-150, ved Karihaugen får vi politieskorte resten av veien (litt over 1 mil igjen), er på Ullevål ca 10:50 og litt over 11 er minstemann født :-)

Så det Jordmødre sier skal man ta med en klype salt..

Posted

Ooops.. :shock: Ja, det må jo kalles god "timing" eller kanskje "close race"?

Det er litt rart, det skjer så lett noe når dette med nedkomst er på dagsorden... :) :)

Pussig..