Arnfinn Posted July 1, 2019 Posted July 1, 2019 Tenker jeg er ferdig med min w126 og den den settes derfor til salgs. 3 W124 som kommer ta all min tid fremover Nettopp EU godkjent så det er bare å tur å kjør. Kan selges med og uten felger. Orginale 8x16 AMG Penta 15 000 uten felger og 20 000 med. Prosjekttråd: https://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=74488.0 Quote
Stian Posted July 2, 2019 Posted July 2, 2019 Har du vært i tivoli-tobakken? Du har fire biler. 2x124 med seks sylindre uten skilt. En virker ikke, og en har virket sist den ble kjørt for noen år siden Du har to biler med skilt og rust. En har fire sylindre, masse rust, og har aldri opplevd rustfjerning med annet enn malekost En har 7forumsider med rustfjerning og 8(åtte) sylindre. Av de to med skilt, vil du selge den med minst rust og mest sylindere Quote
bska Posted July 2, 2019 Posted July 2, 2019 Det der var mye mer fakta enn vi andre og sikkert også Arnfinn var klar over. Kan en av konklusjonene være at 124 bilene er mer entusiastiske enn summen av øvige modeller med registreringsskilt, rust og antall sylindre ? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 2, 2019 Posted July 2, 2019 Får si som Atle Antonsen, TA DEG SAMMEN! Quote
Olaf Posted July 2, 2019 Posted July 2, 2019 Ikke hør på dem, Arnfinn, de er bare misunnelige! Følg hjertet, og konsentrér deg om biler som gjør deg glad og som du synes har sjel, uansett tilstand, farge og hva andre synes! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Stian Posted July 3, 2019 Posted July 3, 2019 Kan en av konklusjonene være at 124 bilene er mer entusiastiske enn summen av øvige modeller med registreringsskilt, rust og antall sylindre ? Nei. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 3, 2019 Posted July 3, 2019 Hvordan er den generelt for rust? Hvordan er det under klistremerkene? Quote
CHARLIE Posted July 3, 2019 Posted July 3, 2019 Du verden!! Her er det visst bare å finne frem popcornet... :lol: Quote
Arnfinn Posted July 4, 2019 Author Posted July 4, 2019 Minst rust? Dit vil jeg nå påstå på ingen måte stemmer. Mest rust og mest sylindere stemmer nok best. Har jo tilogmed bytta den dårlig(ste) skjermen på 230 så de andre er jo nesten rustfri i forhold Men dette var da et veldig enkelt faktisk, bilen gikk tilbake til gammel eier Så gratulerer Torstein med (tilbake)kjøpet Quote
bska Posted July 4, 2019 Posted July 4, 2019 Og her kommer nok ett knippe konklusjonr: De nest beste bilene selges via finn De beste kommer ikke så 'langt', omsettes innfor vennekretsen. Quote
CHARLIE Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Får visst spare popcornet til en annen gang da Bra det ordnet seg så kjapt, og at denne unike doningen ble værende i lokalmiljøet. Gratulerer med ny skute Torstein Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Det blir en kjendis status på den bilen nå Quote
Recommended Posts