Jump to content

W124 220E 1995

dagsor

Recommended Posts

Hei!

Jeg ble for en tid siden den lykkelige eier av en MB220E 1995-modell. I midtkonsollen under stereoanlegget til høyre er det tre skuffer for de gode, gamle musikkassettene. Til venstre er det et strømuttak med lokk over, diameter om lag halvparten av en ordinær sigarettenner. Se vedlagt bilde.

Er det noen her inne som vet hvilken plugg som passer til for denne typen strømuttak på en Mercedes-Benz?

Beste hilsen

Dag

e846f7b973340e6bd91f7db6794db1d7.jpg

Hei dagsor, velkommen i forumet!  :)

Det er vel noe ekstrautstyr som ble satt inn der askebegeret vanligvis sitter. Jeg tror jeg kan ha en kontakt til et eldre strømuttak, som kanskje passer. Jeg er delvis på flyttefot, så jeg må rote litt i sakene mine for å finne den igjen. Jeg kan ta bilder og mål og legge inn i denne tråden. Passer den så kan du få den.  :)

Og hvis du har sett litt i forumet fra før, så vet du kanskje at vi er VELDIG glad i bilder av biler! (hint, hint)

Med vennlig hilsen, Olaf

(som også nettopp er blitt eier av en '91 S124 230TE)

Hei ogjen, Olaf!

Takk for hyggelig velkomsthilsen!  Er svært takknemlig hvis du har kontakt eller plugg som passer, det er jo greit å kunne lade mobil etc. på lengre bilturer. :-)

Legger ut noen bilder av bilen, den har vært godt holdt og runder snart 300.000 km.

Med vennlig hilsen

Dag

a77cbf7f17fa82e51a78a21373170c36.jpg

777e9421a4eda671ffece28a3071e504.jpg

482f38c2d380f54918a5bc6551ec5a77.jpg

• 2 weeks later...