Larsenkj Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Hei, Jeg tråkket på adapteren som er festet til fjernlyspæren H7 da jeg skulle skifte pærer. Det er en type metall ring som man fester til pæren, og dermed fester pære/adapter til lykten ved å vri pære m adapter en ¼ runde. Det er forskjellig adapter på nær og fjernlyset. B&S kan ikke skaffe slik, da de ikke har delenummer. De bestilte kontakten som skal kobles bak på pæren poler. Se vedlegg for adapteren, det er den jeg har tråkket på og prøvd å rette ut med resultat at de små festene som holder fast pæren knakk. Tappene som går ut på midten på over og under siden på bilde er de som går inn i sporet på lykten og fester den. Hva heter den og hvor er det mulig å kjøpe en? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Dissa er splitta for å ettermontere sånn jalla xenon, men de funker på vanlige pærer også https://www.dioder.no/products/adapter-for-h7-bmw-mb-saab-opel-2stk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts