Arnfinn Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 I min W126 kommer kommer det eksos inn i kupeen med en gang jeg åpner vinduet. Har jeg igjen vinduet er det ikke noen problem. Åpner jeg vinduet så kommer den med en gang, åpner jeg takluka på tilt så så tar det litt tid. Jeg fikset en eksoslekkasje midt under bilen igår som jeg håpet skulle fikse dette men det hjalp ikke. Det er nok noen små lekkasjer igjen i anlegget men ikke så store. Har noen erfaring med dette? Hvor kritisk er det med små lekkasjer? Hvor er det evnt lekkasjen er? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 Tipper du tar inn igjennom torpedoveggen. Så lenge vinduer og luke er igjen, vil du få litt overtrykk i cabinen pga interiørvifta, så det kommer ikke inn fra motorrom. I det du åpner noe, så presses det inn fra motorrommet. Sjekk gjennomføringer for kabler, osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted May 25, 2019 Author Share Posted May 25, 2019 Det kan veldig godt være. Skal få sjekke det litt denne uka, snart Gol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted May 27, 2019 Author Share Posted May 27, 2019 Nja, klarte ikke finne noen hull i torpedovegg. Får leve med det i år og Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Hva med skillet mellom motorrom og inntak til varmapparat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts