seilern Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 Hei. Jeg skal måle nivået i automatkassen. Jeg har peilepinne, men ikke den som tilhører denne kassen. Jeg er ute etter et mål i millimeter på peilepinnen. F.eks 83 mm til max ved varm kasse.. Noen som har dette lett tilgjengelig ? Stig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 Er du sikker det er feil pinne? Hvis man kjøper den rette, så er den for lang. Så man måler med den når den treffer bunn i trauet. Men den er for lang til at den kan stå der i normal drift Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seilern Posted May 22, 2019 Author Share Posted May 22, 2019 Ja. Er bare en 2mm karbonstav.. godt egnet til formålet, men uten skala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seilern Posted May 25, 2019 Author Share Posted May 25, 2019 olje nivå ved 80 grader = 44,5 mm Max oljenivå 57 mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts