Jump to content

Utstyrsliste, hvilken side finner man det nå?

Recommended Posts

Ooops, det var litt for kjapt, for den lista jeg fikk inneholder faktisk feil på begge S123ene mine.

Ifølge DataMB.com:

Kode 230 REMOTE CONTROL FOR AUXILIARY HEATER

Den versjonen gjelder fra 01.01.1990, så den bør ikke komme med på en W123-liste.

Det skal være:

kode 230 AB 01.05.1974 BIS 28.02.1986 HINTERACHSUEBERSETZUNG 1:3,69

(fra 01.05.1974 til 28.02.1986 bakakselutveksling 1:3,69)

Korrekte lister for W123 og W124 finnes her: https://www.w123-bremen.de/datenkarten_suche.php

Det er jo enkelte modeller og årganger som er veldig dårlig registrert hos MB, så det er ikke alle som får et resultat av søket.

Med vennlig hilsen, Olaf

Ooops, det var litt for kjapt, for den lista jeg fikk inneholder faktisk feil på begge S123ene mine.

Ifølge DataMB.com:

Kode 230 REMOTE CONTROL FOR AUXILIARY HEATER

Den versjonen gjelder fra 01.01.1990, så den bør ikke komme med på en W123-liste.

Det skal være:

kode 230 AB 01.05.1974 BIS 28.02.1986 HINTERACHSUEBERSETZUNG 1:3,69

(fra 01.05.1974 til 28.02.1986 bakakselutveksling 1:3,69)

Korrekte lister for W123 og W124 finnes her: https://www.w123-bremen.de/datenkarten_suche.php

Synd å høre at den inneholder noe feil. Dessverre føler jeg at med slike sider, så er det nok større kjangse med feil jo eldre bilen er, selv om det ikke burde være slik.

Det er jo enkelte modeller og årganger som er veldig dårlig registrert hos MB, så det er ikke alle som får et resultat av søket.

Med vennlig hilsen, Olaf

Hæ? Aha, et sitat uten kommentar!

Med vennlig hilsen, Olaf

Neida, den gjemmer seg i ditt innlegg. Men den linken forsvant, men ser den er tilbake i hans siste innlegg

Erikbg:

Synd å høre at den inneholder noe feil. Dessverre føler jeg at med slike sider, så er det nok større kjangse med feil jo eldre bilen er, selv om det ikke burde være slik.