Tobuvi Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 Jeg har en 2003 E220 diesel. Helt nylig stoppet den mens jeg kjørte i 80 km/t. Ingen feilmeldinger. Måtte stoppe og startet bilen uten problem. Dette har nå skjedd flere ganger i løpet av dagen. Er det noen som har noen forklaring på dette??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
utlending Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 Motoren stoppet på flat vei, eller på rystende vei? f.eks kjørt gjennom fartsdumper? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobuvi Posted May 22, 2019 Author Share Posted May 22, 2019 På motorvei flat uten humper og andre steder. Ser ikke ut til å bety noe. Fikk nettopp opp mange feilmeldinger. Feil med strøm/spenning kontakt verksted... bilstereo sluttet å virke deretter virket den igjen..Dette skjedde mange ganger. Forsøkte å lese av feilkoder men hadde ikke original sw og da var det kommunikasjonsfeil til det meste.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 Sjekket strømmen? Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobuvi Posted May 26, 2019 Author Share Posted May 26, 2019 Da har jeg funnet årsak til problemet. Vann...Mye vann i motorrommet. Ledninger ligger i vann. Finner ikke ut hvor dreneringshullet er. Vannet ligger under batteriet og elektronikk boksen( venstre side). Noen som vet hvordan man kan løse dette problemet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts