_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 Legg gjerne igjen en historie om din bil, og hvor lang tid dere har hatt sammen. Gjerne bilder av hvordan den så ut når du kjøpte den, og hvordan den ser ut i dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 https://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=10562.0 Kjøpt med 286.000 km, nå kjørt ca. 628.000. Det ser ut som det blir en slags pensjonisttilværelse på den fremover nå. Jeg har en del som burde vært gjort, og tida strekker ikke til så mye bilrelatert for tida. Her sammen med storebror 560 SEL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 211en har vært med meg siden lille julaften 2007, da jeg kjøpte den på Rjukan som ex-drosje med rett under 320.000km. Slik så den ut da jeg hentet den: Etter knappe 11 år som hverdagsbil har den nå status som vinterbil, med rundt 485.000km bak seg og utallige modifikasjoner. Her fra årets påske, etter klargjøring til sommerlagring: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts