Olaf Posted May 19, 2019 Share Posted May 19, 2019 Jeg har fått tak i en '91 230TE som i utgangspunktet er rustfri og veldig hel og fin, men som er ganske slett vedlikeholdt, og som har stått lagret en stund. https://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=79119.0 Jeg vil sette stor pris på tips og råd fra dere som har hatt W124 en stund, sjøl har jeg bare litt greie på W123. Startproblemer med kald motor: er det en justeringssak, eller kan kaldstartventilen være helt defekt? Hvordan sjekkes den? Motoren starter greit når den er varm. Er det vanlig med reléproblemer slik som på W123? Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted May 19, 2019 Share Posted May 19, 2019 Igjen kan ovp være feilen. Ta ut rele, sjekk sikringene å helst ta det opp å lodd opp igjen alle punktene inni. Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts