Deltaone Posted April 17, 2020 Posted April 17, 2020 Inne i rattet sitter det 4 plast hylstere som det sitter fjærene i, som gir etter når du trykke rinn rattputa for å bruke signalhornet.. Om disse slites og kommer til jord så vil bilens signal horn sette igang av seg selv. Litt dårlig forklart, men skru opp og du vil nok kjappt forstå problemet. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 17, 2020 Posted April 17, 2020 3 hours ago, FrodeS said: Når alt går som det skal, så går det i hvert fall veldig lett. Ikkno å dra i eller dytte i eller noe, bare enkelt, gjennomtenkt, brukervennlig, solid og laget for å vare. Akkurat som det meste annet på en 124 Godt du ikke kom med dette når jeg holdt på, for da hadde jeg lett tenkt, Dette er en av de mest latterlige kommentarene jeg har lest angående disse setene 😂 For jeg var så sur, og så irritert. Jævla seter tenkte jeg da, er det mulig å lage en så teit patent. Men alt er enkelt bare man kan det. Jeg kommer helt sikkert til å kløne det til nestegang også. Jeg kan jo filme det 😁👍 Quote
FrodeS Posted April 17, 2020 Posted April 17, 2020 Neinei, når det gjelder 124, og ting blir vanskelig, da må man bare tenke seg om en gang til. De tyske ingeniørene har stort sett tenkt på alt vanligvis er det en enkel løsning, man må bare finne den. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 17, 2020 Posted April 17, 2020 Er det lett og enkelt som du sier, skal ting være så lett at det skal si seg selv. Hvem tenker på at dørene må stå åpne for å få ned setene liksom 🙈😂 Nei Frode, her er du litt for inngrodd 124 entusiast Quote
Olaf Posted April 17, 2020 Author Posted April 17, 2020 (edited) Jeg har sett noen bilder på nettet av hvordan konstruksjonen er satt sammen, og jeg har forsøkt det meste for å få løsnet det. Den venstre, brede ryggen får jeg nok ikke lagt ned før jeg får igang sentrallåsen, for døren ble lukket med barnesikringen koblet inn. Med vennlig hilsen, Olaf Edited April 17, 2020 by Olaf Quote
Olaf Posted April 29, 2020 Author Posted April 29, 2020 (edited) Jeg tok opp midtkonsollen for å sette inn noen nye brytere. Fytterakker'n! Bare én tyggis, og én tannpirker. Bryterne tar jeg ikke bilder av, for da blir jeg vel slettet som medlem for å vise støtende innhold! Med vennlig hilsen, Olaf Edited April 29, 2020 by Olaf 1 1 Quote
Recommended Posts