Jump to content

Recommended Posts

Posted

Inne i rattet sitter det 4 plast hylstere som det sitter fjærene  i, som gir etter når du trykke rinn rattputa for å bruke signalhornet.. Om disse slites og kommer til jord så vil bilens signal horn sette igang av seg selv. Litt dårlig forklart, men skru opp og du vil nok kjappt forstå problemet.

Posted
3 hours ago, FrodeS said:

Når alt går som det skal, så går det i hvert fall veldig lett. Ikkno å dra i eller dytte i eller noe, bare enkelt, gjennomtenkt, brukervennlig, solid og laget for å vare. Akkurat som det meste annet på en 124 :-)

Godt du ikke kom med dette når jeg holdt på, for da hadde jeg lett tenkt, Dette er en av de mest latterlige kommentarene jeg har lest angående disse setene 😂 For jeg var så sur, og så irritert. Jævla seter tenkte jeg da, er det mulig å lage en så teit patent. Men alt er enkelt bare man kan det. Jeg kommer helt sikkert til å kløne det til nestegang også. Jeg kan jo filme det 😁👍

Posted

Neinei, når det gjelder 124, og ting blir vanskelig, da må man bare tenke seg om en gang til. De tyske ingeniørene har stort sett tenkt på alt :)

vanligvis er det en enkel løsning, man må bare finne den. 

Posted (edited)

Jeg har sett noen bilder på nettet av hvordan konstruksjonen er satt sammen, og jeg har forsøkt det meste for å få løsnet det. Den venstre, brede ryggen får jeg nok ikke lagt ned før jeg får igang sentrallåsen, for døren ble lukket med barnesikringen koblet inn.

Med vennlig hilsen, Olafbaksetelaas-1.jpg.adf2e0317c6b7ba6942dff05c7e99a66.jpg

baksetelaas-2.jpg.14180ada93f963dcc12968274ec1bc6f.jpg

baksetelaas-3.jpg.69d7ae053c6c143daedfc2322cdc22ac.jpg

baksetelaas-4.jpg.cdddfc5e22ef1e00534e9d9ba8a49481.jpg

Edited by Olaf
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Jeg tok opp midtkonsollen for å sette inn noen nye brytere. Fytterakker'n! IMG_20200429_204605.thumb.jpg.3ad1ace27f3d5010a6c3806f1272a2a1.jpg

IMG_20200429_204345.thumb.jpg.2fe823e5b1e921414f2ed60c7f2e7984.jpg

Bare én tyggis, og én tannpirker. Bryterne tar jeg ikke bilder av, for da blir jeg vel slettet som medlem for å vise støtende innhold!

Med vennlig hilsen, Olaf

Edited by Olaf
  • Like 1
  • Haha 1