orjan86 Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 Hei Parkerte bilen idag (C-klasse 2003 modell) da den plutselig begynner å lage en veldig høy lyd, usikker på hvor den kom fra. Varte i ca 3 minutter før den plutselig stoppet. 5 minutter før dette skjedde så kom det en liten pipelyd fra bilen. Da vi startet bilen en liten time etterpå var det ikke tegn til lyd. Noen som har noe ide om hva det kan være. Regner med det må være noe elektrisk da motor ikke var i gang. Takker for svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 Dersom høy lyd er den beste beskrivelsen du kan gi, så er jeg helt sikker det var hornet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orjan86 Posted May 17, 2019 Author Share Posted May 17, 2019 Hehe, du sier noe der ja. Men var nok ikke det, litt usikker hvordan jeg skal forklare den, men om jeg sier det var som en meget høy dur. Kona holdt seg for ørene og folk kom ut fra hus så var temmelig høyt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 Det som kan starte etter du har stoppa, er elektrisk kjølevifte. Sjekk ved radiatoren og snurr den rundt og se om den tar borti noen steder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts