_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 Gratulerer så mye med dagen! Et bilde fra gamledager til jeg får min på veien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen F.J Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 17, 2019 Author Share Posted May 17, 2019 Nydelig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen F.J Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 Nydelig! Takk for det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 17. mai i år var vi heldige med veldig fint vær, men et mareritt om man ønsket blank bil. Jeg har aldri vært borti så mye pollen på en gang før. Når man så opp mot det høyeste fjellet i området (Mistberget), var det en sky av pollen. Sånn her så bilen ut etter to timer ute: Vaskedag 16. mai: Flagg prøvde jeg på 126'n i fjor, men de blafret så gæli at jeg var redd de skulle knekke og komme over panser og frontrute. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 21, 2019 Author Share Posted May 21, 2019 Ja det er sinnsykt mye pollen! Vi skulle spise ute, jeg vasket av bordet, forstå å gå inn for å hente mat, da var det bare å vaske en gang til når jeg kom ut igjen! Du hadde litt å vaske Frode! Mye bil på deg nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 Skumvask er fint Legge på skum, spyle rent med høytrykk, og så er bilen 90% bra. På de som ikke er så godt polert funker det ganske fint som kattevask. 560'n er litt bedre, så den må vaskes skikkelig, ellers blir det bare dråper og flekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 Du får få deg et sånt elektrisk pusseskinn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts