Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vet ikke hva det går av meg om dagene har liksom mistet gleden , entusiasmen ,det er noe tamt for tiden vet ikke om det er været .det er jo grått og trist ute lite å finne på,men likevel

bilen står i garasjen  :oops: :shock: . Før kunne jeg gå ned til bilen stelle med den ,men nå  :( har jeg blitt lei den ? :?. Ønsker meg noe nytt kansje ? Hva er det med meg  :( :( har noen av dere det slik? Jeg burde heller vært stolt å være eier av en slik klassiker av en bil  :) Hvorfor er det slik ? :roll:

Posted

Vet ikke hva det går av meg om dagene har liksom mistet gleden , entusiasmen ,det er noe tamt for tiden vet ikke om det er været .det er jo grått og trist ute lite å finne på,men likevel

bilen står i garasjen  :oops: :shock: . Før kunne jeg gå ned til bilen stelle med den ,men nå  :( har jeg blitt lei den ? :?. Ønsker meg noe nytt kansje ? Hva er det med meg  :( :( har noen av dere det slik? Jeg burde heller vært stolt å være eier av en slik klassiker av en bil  :) Hvorfor er det slik ? :roll:

Kanskje det går over når sola kommer og du kan stå ute og polere litt?

Posted

Kanskje det går over når sola kommer og du kan stå ute og polere litt?

Akkurat det tror jeg også  :P

I "verste" fall må du bare se deg om etter en annen...???

Det finnes mye fint med stjerne på  8)

Posted

har jeg blitt lei den ? :?. Ønsker meg noe nytt kansje ?

....og skulle det mot formodning ikke gå over så befrir jeg deg mer enn gjerne fra den du har i garasjen......  :laughing6: 

Posted
hmm, om det gjør. Jeg får vente på sola som Frode sier

Eller komme innom på mandag og få litt inspirasjon.... :lol:

Sjekk treff Stavanger avd, det blir møte på Sola i morgen kl 1900..... :lol:

Posted

Som sagt tidligere Aleks, den bilen din må du aldri finne på å selge. Gjør som Frode sier, vent til sommeren kommer. Jeg er sikker på at gløden kommer snikende tilbake når sola kommer opp, og du kan finne frem pussefilla.

Hadde litt av det samme som deg ifjor høst helt på slutten av sesongen. Begynte å bli lei av å vaske, polere og tørke bilene med pusseskinn flere ganger i uka. Jeg sto jo stort sett med vannslangen i hånden hver kveld. Men det går fort over. Jeg kjenner gløden og entusiasmen brer seg i kroppen hver gang jeg ser et lite vårtegn.

Posted

Hmm.. Jeg tror jeg mistet gløden og gleden av pusse og gnikke en liten stund før jeg solgte den gode gamle røde 230en min.

Det er 4,5 år siden. Har ikke kommet igjen ennå, selv ikke når jeg skaffa meg en morsom familiebil.

Posted

Det er en sykdom, ligger latent i kroppen og kan bryte ut "nårsomhelst", tror ikke bildilla kan kureres.. :D

Gløden var helt vekk i husbygger perioden og faktisk når 210`n kom på tunet, skulle jeg ikke "løfte en finger" på den. Skulle være rein bruksbil til "the end". Men hva skjedde? Jo viruset fikk et utbrudd!

Skal på treff i år, for første gang på 7-9 år! Det handles bildeler i "hytt og pine" også!!

Posted

Joda, som de fleste andre her sier så ligger gløden på lur. Jeg hadde selv en slik periode når jeg solgte SEC-en min. Et par år gikk uten at jeg gadd å gjøre noe særlig med bilen min. Hadde også en åeriode uten stjernebil. Nå er jeg ingen fanatiker, men det var litt godt å se sjerna på panseret igjen. :)

Nå kommer det stadig flere flotte biler ut på veien, og da våkner de autofile genene våre til liv igjen.

Posted

Alle føler det vel slik innemellom! Men nå når vår/sommer er rett rundt hjørnet, så kan det vel hende gløden kommer tilbake. Du har jo en bil som du absolutt kan være en stolt eier av. 8)

Posted

Den CLen kan overhodet ikke måles seg med den klassiske perlen han allerede har i garasjen, Geggi. CLen kan jo alle som har penger kjøpe, men en så nydelig klassiker som Aleks har i garasjen kan ikke alle kjøpe!!

Posted

Eg tror den bilen din e d finaste/råaste eg har hatt i bakspeilet mitt (på vei t Kristiansand), såg nesten mer i speilet enn på veien... Må ALDRI finna på å selga den, hvertfall ikje før eg får råd t å kjøba an...  :wink:

Posted

Den CLen kan overhodet ikke måles seg med den klassiske perlen han allerede har i garasjen, Geggi. CLen kan jo alle som har penger kjøpe, men en så nydelig klassiker som Aleks har i garasjen kan ikke alle kjøpe!!

Takk Charlie  og til deg Brøl :D jeg kjenner at gløden siger tilbake igjen, hva med nye felger  8) hadde det hjulpet?

Posted

Takk Charlie  og til deg Brøl :D jeg kjenner at gløden siger tilbake igjen, hva med nye felger  8) hadde det hjulpet?

:lol: :lol: Helt klart! Kjøp deg noe "råe" felger til "smykket" ditt, så "gløder" det nok mere enn på lenge!! 8)

Posted

Tja, selvsagt hjelper det alltid med noe nytt. Når det er sagt, så har vel du noe av det mest tidsriktige som finnes til bilen din allerede synes jeg.

Posted

Når våren er på vei, og du tar bilen frem fra garasjen etter diverse "oppgraderinger" i løpet av vinteren, den følelsen kan ikke beskrives.!!

At en er lei utover vinteren er vel noe alle "får over seg", men det går som regel vekk ganske kjapt... :P

Hvis du ikke finner helt gløden ennå, så kan du jo kjøre bilen inn på bilpleie og få den tilbake strøken og med god "ny" lukt inni, samt litt service så den er klar til å dra på tur...... 8)

Er faktisk ikke så forferdelig lenge til landstreffet... :P

Posted

Får litt god samvittighet etter en grundig understellsbehandling med rustbeskyttelse også.

Kan jeg få anbefale et opphold på Nærbø Antirust??

Posted

Får litt god samvittighet etter en grundig understellsbehandling med rustbeskyttelse også.

:D :D kom igjen Charlie, over til felger husker du de Work Rezax felgene som jeg viste deg ? Kunne tenkt meg noen RH felger er det en mulighet hehe :wink: tok du an ? :oops:

Posted

:D :D kom igjen Charlie, over til felger husker du de Work Rezzak felgene som jeg viste deg ? Kunne tenkt meg noen RH felger er det en mulighet hehe :wink: tok du an ? :oops:

Da skal jeg bare bestille de?? 8)