AndyP Posted April 22, 2019 Share Posted April 22, 2019 Har planer om å skifte øvre bærebruer (begge sider) på min 1995 W210 E 230. Er det noen som har tips eller info om ting som jeg bør huske/passe på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted April 22, 2019 Share Posted April 22, 2019 På passasjersiden er det en gummipropp i innerskjermen, så du kommer til mutteren i bakkant. På førersiden er det tilgang ned ved bremseservoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyP Posted May 7, 2019 Author Share Posted May 7, 2019 Takk for svar (og beklager sent svar tilbake. . .) Luka bak proppen var svært liten, og åpningen langt unna mutteren. Den løsningen var virkelig ikke for amatører. Proppen ble satt pent på plass igjen, og 2800 kr. hos BoS virker som en god pris for å bytte bruer på begge sider . . . tror jeg begynner å bli gammel og pinglete, som setter bort flere og flere jobber!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts