Tor Anton Posted April 22, 2019 Share Posted April 22, 2019 Lørdag inviterer lokallag innlandet til en samling. Lokallag Gudbrandsdalen og innlandet møter lørdag 27.april på Hamar. Det hadde vært fint med en tilbakemelding innen fredag på interessen mtp bordreservering. Programmet er som følger: Oppmøte ved vikingskipet kl.11 Det er arrangement der så vi møtes på trafikkstasjonen på andre siden av veien. Avreise 11.30 til Ådalsbruk, framme ca 12. Dette er et lokalt museum med mye innen bil og motorsykler, samt mye mere. Klubbens betalende medlemmer får billetten dekket av klubben, for andre koster det 100kr. Det er mulig å kjøpe brus, kaffe og vafler her. Det kommer 2 klubber til denne dagen så det blir mye å se på. Satser på avreise mellom 14 og 15.30, litt utifra pågangen på museumet. Vi har noen alternative kjøreruter hvis vi må bruke opp litt tid. Vi reserverer bord på pizza nini til kl.16. Her er det mulig å kjøpe pizza, biff, pasta m.m Skal høre med kommunen om det er mulig å parkere på østre torg, men her er det vist noe nytt så mulig vi må benytte oss av parkeringen litt borti gata. Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grasto Posted April 22, 2019 Share Posted April 22, 2019 Jeg er på dugnad i Løtenhallen frem til ca 13.00. Men kommer etter det Sent fra min SM-G960F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 22, 2019 Author Share Posted April 22, 2019 Kan komme rett opp da. Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts