Jump to content

Stønn, da var 3 årsavgifter betalt

Roger H.

Recommended Posts

Jepp, den årlige seansen er overstått, kona lurer på om ikke jeg trenger en bil til eller to, kanskje?

Husker jeg rett, er det vel muligheter med halv årsavgift? Men da må vel skilta inn?

Og ønsker jeg å bruke en vinterbil(halvårsavgift), så er vel "brukstiden" utenom vintersesongen? Stemmer ikke det?

Tror jeg må ta en spansk en jeg.

Har fått sendt shitroengen i pressa så da slipper jeg å betale avgift på den, men jeg kjøpte meg jo 230 i januar, snakket ikke med han om årsavgift, og har ennå ikke hørt noe fra han. vente med å ringe til nærmere lønning (den 10 neste måned) og høre hvordan ståa er.  :lol:

Er jeg virkelig heldig så slipper jeg unna med 1 årsavgift, hvis ikke så har jeg 2, men fordeler de utover 2 lønninger.

Januar, februar mars (og delvis april) er måneder som suger økonomisk. Alt kommer dettende ned i postkassa fra slutten av januar til en gang i begynnelsen av mars. flere titalls tusen i "faste utgifter"

Den mest bortkasta for meg er definitivt Lanceren......

Er jeg heldig blir den solgt neste uke. Tenk at noen er interessert i slikt.....

Det er en fullstendig kjønnsløs bil som apellerer til fornuftige folk som trenger noe som kan frakte dem fra A til B og som kun vektlegger driftssikkerhet og økonomi. Mitsubishi er jo noe av det mest trygge en kan kjøpe mht driftssikkerhet og garantier. Kan jo ikke klandre dem som ikke ser verdien av kjørekomfort som oss heller. Det er jo vi som får blø mest økonomisk for bilinteressen vår.  :P

Og så kollisjonssikkerheten da, vi er mye tryggere i våre doninger enn de er i sine.