Nilsen Budbil Service Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Heisann folkens! Jeg kom over en film på youtube der en kar restarta girkassa ved å gjøre noen forskjellige ting. Jeg prøvde den metoden, men da det var på en Sprinter fra USA fungerte det ikke. En av grunnene er vel at min Sprinter ikke har kick back, men heller har triptronic eller hva du vil kalle det. Eller så er kick backen defekt. Jeg har søkt på forumet, men ikke funnet noe til Sprinter. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Legg ut et bilde av gearspaken din, så vi kan se hvilken kasse du har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsen Budbil Service Posted April 21, 2019 Author Share Posted April 21, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted April 21, 2019 Share Posted April 21, 2019 Ok, da ser det ut som du har automat, ja. Det finnes også noe som heter Sprint-shift og mange tror det er en automat. Da er det kanskje det beste å ta en stardiagnose og se hva som er gale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts