Jørgen F.J Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Hei og hå! Jeg er på utkikk etter felger med chromkant, og som kan lakkeres midten i svart som bilen. Er det noen som har, eller har forslag til type som er overkommelig pris på? Har ikke helt greid å fådd oversikt over hvilken ET som passer bra på disse bilene, så jeg håper noen andre her kan ha mer vett på dette ? Ønsker 18", men 17" kan muligens gå! Mvh Jørgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Kan disse være noe for deg ? De er i 18 " Work Rezax ll felger , og meget sjeldne . De er 3 delte og er av meget god kvalitet. ET 31- 32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Her er et bilde til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Er det en pre amg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Er det en pre amg? Skjønner ikke helt hva du mener Syversen ? Men de er ikke noe AMG " replika " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen F.J Posted April 9, 2019 Author Share Posted April 9, 2019 Hei Aleks. Mulig dårlig forklart annonse, men ønsker felger som er mer tidsriktig til bilen. Noe ala vedlagt bilde. Men takk for tilbudet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Det var tidsriktige felger jeg tenkte på. Søk 124 AMG før og etter facelift kontra pre. Da dukker det opp felger som passer med resten. Å skulle du være veldig usikker, så gå for BBS RS, dem går til alle. Lykke til! Håper på oppdaterte bilder etterhvert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts