Jump to content

Blind spot assist


sondrere

Recommended Posts

Feilvarsel i display "Inoperative"

Venstre speil lyser "rød trekant" i kort periode.

 

Forslag til hvor jeg bør begynne å feilsøke? Eventuelt om det er noen typiske ting som vanligvis feiler på dette systemet?

 

Litt usikker på hvordan det er bygd opp.a097539f95af1386d7a5d0fc73a5beb8.jpgce8f5640b6ff59c41f60c4b57a067bae.jpg1eff906210854c6f422c76b58b19ebf2.jpg

 

Sent fra min SM-A520F via Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvilken bil du har, men en relativt vanlig komponent som feiler på f.eks. 212 er de bakre sensorene som er plassert slik at de utsettes for mye skitt og fukt. Disse er plassert på innsiden av støtfangeren bak hjulet på hver side.

 

Dog sier feilkodene dine at det også er forstyrrelser fremme, så det kan være noe med ledningsnettet eller sensorene der også. Dessverre er ofte uoriginale diagnosesystemer litt upresise på komponenter som dette, så det kan være at de er OK men at dette systemet varsler om feil på alle sensorer siden det er feil på én. Har du mulighet, ville jeg ha prøvd å finne noen med StarDiagnose til å kjøre en test av hver komponent før du begynner å bytte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...