RuneT Posted March 16, 2007 Posted March 16, 2007 Noen som har vært ute for ovenstående? Bilen har ikke takluke, og det pipler inn helt øverst på C-stolpen i overgangen mellom taktrekket og stolpedekselet Det må være det midtre takrailfestet som er synderen for det fins jo ikke andre hull i nærheten. Vi snakker om en liter inn pr døgn de siste 5 døgn. (Ja det regner som f.. her). Fyller opp et stort håndkle som jeg bytter hver morgen. Må jeg virkelig begynne å plukke ned taket fra front og bakover for å komme til ? Noen andre som har gode ideer her.
Guest Gjest Posted March 16, 2007 Posted March 16, 2007 Du må nok ned med taktrekket ja. Det er vel eneste måten å komme til skruene til railsen.
RuneT Posted March 16, 2007 Author Posted March 16, 2007 Urk.... Deksel A-stolpe, solskjermer, speil, kupelys,deksel B-stolpe, karmlister....... Må vel ha tegning på hvordan alle klips sitter eller så ødelegger jeg vel mer enn jeg sparer på å gjøre det selv..... Tar vel laaang tid å forske på selv.... Kanskje jeg bare skulle gi opp og heller be om pris fra MB-verksted eller et karosseriverksted som kan slike ting
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now