aweibell Posted March 30, 2019 Share Posted March 30, 2019 Hei, Er det nokon i Sør-Rogaland som kan hjelpa meg med å registrera ein service i ettertid? Hadde service hjå merkeforhandlar i Danmark då me var på ferie, men dei har tydelegvis ikkje fortalt bilen at dei skifta olje :-/ Tok servicen litt før tida, så etter berre 7000 km kom det opp melding om at bilen ville ha ny service. No veit eg ikkje kor tid den eigentleg skal ha service neste gong... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
utlending Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Du kan prøve selv etter denne videoen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aweibell Posted April 1, 2019 Author Share Posted April 1, 2019 Takk, den har eg brukt fleire gonger når eg har bytta olje eller andre ting sjølv, men no ynskjer eg at bilen skal få informasjon om at servicen blei utført for 13000 km sidan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts