hlieberg Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 Er det et nytt sted rabattavtaler for klubben står nå? Jeg har sett på linken under Hovedforum: https://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=74557.0, men denne virker ikke særlig oppdatert? Forsøkte fremgangsmåte ift. rabatt på Swissvax/Conlogo, det fungerer ikke og rabattkode på Scandicshine får man melding om er utgått. Jeg får heller ikke opp noe under Medlemsfordeler i Gnist-appen. Det burde være et sted man kan få en god oversikt over rabattavtaler med søkemuligheter. Mange blir gjerne medlemmer delvis pga rabattavtaler etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Denne er oppdatert 6.1.19 Den mest oppdaterte siden den der. Fint Dere sier ifra da noe ikke virker slik at vi får fikset det. Hender noen koder osv går ut. Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted March 31, 2019 Author Share Posted March 31, 2019 Denne er oppdatert 6.1.19 Den mest oppdaterte siden den der. Fint Dere sier ifra da noe ikke virker slik at vi får fikset det. Hender noen koder osv går ut. Sent fra min H8324 via Tapatalk Kode på Scandicshine har som nevnt gått ut. Får heller ikke fremgangsmåten på Swissvax/Conlogo til å stemme. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 De nevnte firmaene er mailet, venter på svar. Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 Scanshine har svart å jeg har lagt til ny rabattkode. Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted April 2, 2019 Author Share Posted April 2, 2019 Flott! Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts